На 9 юли, по време на специална церемония бяха обявени победителите в тазгодишното издание на Международния рекламен фестивал White Square. Тази година Фестивалът се проведе в онлайн формат под надслов Time to Win!, като церемонията също беше излъчена онлайн. През 2020 година в конкурсната програма се състезаваха 937 заявки, подадени от участници от 31 държави във фестивалните категорииCreativity, Branding, Creative Effectiveness, Marketing, Media, Digital и Change for Good.
Специална група жури Mass Media, съставено от представители на индустриални медии, връчи награда на The Smarts за кампанията „Балконартист“ за IKEA.
Агенция proof. стана финалист в категория Breakthrough on a Budget с работата си за Пиринско Probably the highest beer sampling in the world.
Церемонията по награждаване на победителите може да бъде гледана тук. Пълният списък на победителите можете да разгледате тук.