20.10.2020

LIONS – THE HOME OF CREATIVITY

Креативността е във всеки и за всеки. С това послание екипът на Cannes Lions Festival of Creativity представи новия основен бранд LIONS по време на излъчването в първия ден на октомврийското издание на Lions Live на 19 октомври.

Моментът беше определен като много специален и важен в историята на Cannes Lions. Стартирал през 1954 година, близо 70 години по-късно Фестивалът предоставя сцена на креативността в нейните най-различни форми. Днес наградите остават еталон за голямо творческо мислене, но през 2020 г. организаторите на Cannes Lions предоставят също и консултантски услуги, дигитална платформа и целогодишни обучителни програми. След такова развитие, естествената стъпка е всичко да бъде събрано под нов „покрив“, за да може по най-добрия начин да бъдат подкрепени тези, които вярват, че творчеството има силата да трансформира хората, да изгражда бизнеса и да се оформя обществото.

Новият дом на креативността е www.lionscreativity.com.

#ProgressThroughCreativity

Запиши се за нашия бюлетин