Golden Drum обяви победителите в 28-ото издание на фестивала по време на официална церемония, състояла се на 23 септември 2022 г. в Ровин, Хърватия.
Журито връчи 31 бронзови, 28 сребърни, 24 златни награди и 9 Grand Prix.
За трета поредна година Publicis Italy от Милано беше удостоена с наградата „Agency of the Year“, допълвайки цялостния успех на Publicis, обявена за „Network of the Year“.
От всички заявки, получени от 24 държави, участващи в конкурсната програма, България получи една бронзова награда и две номинации.
Агенция Noble Graphics беше отличена с бронз в категория GENIUS LOCI/Local Spirit за „Помощ на зелен кон“ за Carlsberg Bulgaria.
Финалисти в конкурсната програма тази година са:
All Channels Communication в категория DESIGN / Packaging Design за „Black to the Bones“ на пивоварна Cohones
и
The Smarts в категория SOCIAL GOOD, Profit Social Good за „В час с проблемите“ за IKEA Bulgaria.
Най-новият член на Залата на славата е Jorg Riommi, Главен творчески директор на Publicis Groupe CEE. Jorg сподели опита си с българската криейтив общност по време на ФАРА 2022, като изнесе лекция в рамките на фестивала тази година.
Кои са големите победители в Golden Drum 2022 можете да разгледате на https://goldendrum.com/news/winners-announced
Пълният списък с всички отличени рекламни форми и кампания е на https://goldendrum.com/showcase
В състава на журито тази година бяха трима професионалисти от български комуникационни агенции-членове на БАКА:
– Емилия Стефанова, управляващ директор, All Channels Advertising – в журито на направление Creative Business Excellence Drum
– Мартин Димитров ,творчески директор и партньор, Nitram – в журито на направление One-Channel Drum и All Juries
– Марсел Леви, творчески директор и партньор, Noble Graphics – в журито на направление Craft Drum и All Juries