Платформата за подаване на заявки е отворена
В допълнение към разкриването на тазгодишните председатели на журито в 34-тото си издание, Eurobest обяви, че системата за подаване на заявки в конкурсната програма е отворена. Към 15-те експерти от цяла Европа за първи път се присъединиха Google и Португалия, които ще ръководят журитата, за да определят европейския стандарт за творческо съвършенство.
Към направените обявления Eurobest засегна и промените около наградите за 2022 г. След въвеждането на Creative eCommerce Award през 2019 г. индустрията проследи огромнага промяна в начина, по който потребителите взаимодействат с брандовете, както онлайн, така и офлайн. За да отрази този бързо променящ се пейзаж, тази награда се превърна в Creative Commerce, отбелязвайки иновативния и креативен подход към онлайн и офлайн търговията, решенията за плащане и транзакционните пътувания.
Медийната награда е обновена, с цел отразяването на развиващата се индустрия и гарантирането, че журито е ще награждава креативните медийни идеи, а не само креативните такива. Добавянето на категорията Co-Creation of Branded IP гарантира, че наградата признава обхвата на работата, с която се занимават медийните агенции и специалисти, и се фокусира върху ефективността на сътрудничеството. Ето какво сподели Lizzie Nolan, глобален изпълнителен вицепрезидент – Стратегия и разузнаване, Havas Media, за промените в медийната награда: „Радвам се да бъда в ролята на председател на медийното жури на Eurobest. Тази година е наистина вълнуваща, тъй като се отбелязва и ролята на медиата в създаването на най-добрите бизнес решения и резултати. Тежестта на заявката е еволюирала, за да демонстрира вдъхновяващо и новаторско използване на медийни идеи чрез стратегия. Това е доказателство за изключителната роля на медиите в създаването на устойчива комуникация с правилната аудитория, чрез правилен контекст и новаторско съдържание.“
Председателите на журито на Eurobest 2022 бяха определени в следния ред:
Brand Experience & Activation and Creative Commerce Jury President:
Diana Sukopp, Chief Creative Officer, DDB, Germany
Относно измененията на наградата Creative Commerce Award Diana Sukopp, главен креативен директор, DDB, Германия, сподели: „С еволюцията на тази наградата, Eurobest изпълнява своя ангажимент към всички значими творчески онлайн и офлайн връзки. Една марка може да е просто набор от асоциации, които са създадени в съзнанието ни, но това е опитът, който ни свързва с нея, когато взаимодействаме с елементите, които я изграждат. Тези взаимодействия стават все по-разнообразен и съм развълнувана да се потопя в креативността, която се очаква от заявките тази година.“
Creative Business Transformation Jury President:
Karen Boswell, Chief Transformation Officer, VMLY&R, EMEA
Creative Data and Innovation Jury President:
Andreia Vaz, Head of Innovation & Digital Transformation, Nestlé Iberia, Spain & Portugal
Creative Effectiveness and Creative Strategy Jury President:
Tanja Grubner, Global Brand, Innovation & Comms Director, Essity, Global
Design and Industry Craft Jury President:
Laura Jordan Bambach, President & Chief Creative Officer, Grey London, UK
Digital Craft and Mobile Jury President:
Carren O’Keefe, Executive Creative Director, AnalogFolk, The Netherlands
Direct and Outdoor Jury President:
Sanjiv Mistry, Executive Creative Director, McCann London, UK
Entertainment Jury President:
Broderick Hicks, Senior Vice President, Head of EMEA, Wasserman, EMEA
Film Jury President:
Nick Hulley, Chief Creative Officer, AMVBBDO, UK
Film Craft Jury President:
Thor Jacobsen, Executive Producer / Managing Director, new-land, Denmark
Healthcare Jury President:
Orrin Pollard, EU Director of Creative Expression, Syneos Health EU, Europe
Media Jury President:
Lizzie Nolan, Global Executive Vice President – Strategy & Intelligence, Havas Media, Global
PR Jury President:
Stefan Ronge, Chief Creative Officer, Edelman, EMEA
Print & Publishing and Radio & Audio Jury President:
Gaëtan Du Peloux, Chief Creative Officer, Marcel, France
Social & Influencer Jury President:
Anaïs Hayes, Head of Brand Innovation, Google, UK
Относно председателите на журито, Simon Cook, главен изпълнителен директор на LIONS, сподели: „Горди сме да приветстваме такъв изключителен състав от талантливи експерти в тазгодишното жури на Eurobest. Добавянето на нови награди отразява непрекъснато променящите се тенденции в индустрията и позволява на Eurobest да продължи да поставя еталон за творческо съвършенство в Европа. Eurobest отразява разнообразните култури на Европа и винаги е оценявал тези, които дръзнат да нарушат правилата. Очакваме с нетърпение да разберем кои са най-вдъхновяващите кампании, които ще се разберат след техните дискусии по-късно тази година.“
За да изтеглите Entry Kit Eurobest 2022, натеснете тук.
Заявки за Eurobest се приемат до 20 октомври 2022 г.
Допълнителна информация за наградите можете да намерите на www.eurobest.com.