За седемнадесета поредна година професионалисти с доказан опит ще оценяват най-ефективните маркетингови комуникации на Effie Awards България 2024. Конкурсът фокусира вниманието върху най-ефективните идеи и насърчава разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама. В тазгодишното издание са въведени и две нови категории: Business-to-Business и Digital.
В състава на журито са включени 22 представители на комуникационни агенции, рекламодатели, медии, агенции за пазарни проучвания и независими консултанти.
Това са:
- Анастасия Томешкова (Директор Бизнес Трансформации – Brandworks / Publicis Groupe Bulgaria)
- Ангел Искрев (Творчески директор – proof.)
- Анелия Мирчева (Senior Client Marketing Manager – Visa Europe)
- Богдан Богомилов (Независим експерт)
- Велимира Петрова (Директор „Продажби“ – bTV Media Group)
- Веселин Димитров (Главен редактор – Forbes България)
- Виктория Станчева (Brand Marketing Manager – Fashion Days България)
- Гергана Иванова (Управляващ партньор – The Smarts Group)
- Грета Колева (Управляващ директор – Graffiti BBDO и Proximity Sofia)
- Десислава Топалова (Маркетинг Мениджър Телевизионни канали – Nova Broadcasting Group)
- Елена Колева (Изследователски директор – Pragmatica)
- Зорница Тодорова (Mениджър за България – New Age Media / Cinema City Bulgaria)
- Иван Киров (Chief Strategy Officer – McCann Sofia)
- Иво Алтънов (Управляващ директор – Noble Graphics)
- доц. д-р Кристиян Постаджиян (Преподавател по реклама – Нов български университет)
- Марчела Абрашева (Регионален управляващ директор Kantar за Югоизточна Европа – Kantar)
- Петя Балаука (Marketing Director – The Coca-Cola Company, Bulgaria)
- Светлана Димитрова (Бизнес коуч и маркетинг консултант)
- Силвия Костова (Директор „Корпоративни комуникации и маркетинг“ – Пощенска банка)
- Стоян Михайлов (Управляващ партньор – Джънкшън България)
- Таня Савова (Client Service Director – HUMAN)
- Юлиан Добрев (Основател и директор анализи – BluePoint Research and Consulting)
Представяне на журито на конкурса Effie България може да бъде разгледано тук
Крайният срок за подаване на заявки за участие в конкурса изтича на 7 октомври 2024 г. Кандидатурите ще бъдат оценявани през октомври и ноември, а победителите ще бъдат обявени по време на официална гала церемония, която ще се състои на 28 ноември 2024 г.
Комуникационни кампании и маркетингови активности имат възможност да се включат в състезанието в различни секторни и специални категории, като всяка изисква индивидуално подаване на заявка. Повече информация за регламента и таксите за участие е публикувана на www.effiebulgaria.org.
Наградите Effie безспорно са световно признат и най-висок стандарт за успешна комуникация на всеки бранд. Конкурсът е и глобален символ за ефективна комуникация и отличава най-иновативните комуникационни решения. Отворен е за всички агенции и търговски марки, които искат да бъдат признати за своите най-ефективни маркетингови усилия и са се откроили с постигнали реални, измерими резултати.
Конкурсът Effie® Awards отличава най-впечатляващите постижения в областта на маркетинговите комуникации – идеите, които работят.
Конкурсът Effie България се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и се провеждат с изключителната подкрепа на bTV Media Group и bTV Radio Group – генерални медийни партньори, и Visa – златен спонсор.