Oбявиха отбора-победител на студентския конкурс Ad Venture за 2019/2020 година. Участниците трябваше да създадат кампания за Coca-Cola в Чехия и Словакия, която да е свързана с КСО по темата за замърсяването с пластмаса и намирането на иновативно и работещо решение да позиционират бранда като проактивен лидер в решаването на проблема с пластмасата.
Отбор SQUARE от Франция успя да спечели вниманието на журито със своята идея за специални кошове за събиране на пластмасови бутилки в центъра на Братислава. Материалът, събран в тях, след това ще бъде трансформиран в алея за колоездене. В идеална ситуация, тази идея би могла успешно да се реализира и в други градове в Словакия, както и в други държави в Европа.
С радост споделяме, че в първия кръг на журиране на конкурса взеха участие трима представители от агенции-членове на БАКА. Това са Иван Ланджев, творчески директор в McCann Sofia, Хилда Баръмова, Head of Strategy в Publicis Dialog Sofia и Плутархос Маридакис, управляващ директор в Standpoint.
Наградата за студентите от спечелилия отбор SQUARE е пълна акредитация за изданието на фестивала Cannes Lions през 2021 г.
Известен е победителят в конкурса за ново лого и идентичност...
Тристранният проект на НБУ, БАР и БАКА е отличен за...
Сред обявените награди са 10 от най-добрите кампании в състезанието,...
Организационният комитет на ФАРА обяви състава на журито на двадесет и третото...
На 18 и 19 май, на територията на Disseny Hub...
Лятното издание на Webit в София на 28 юни в...
17 проекта бяха подадени за участие в конкурс, обявен от...
Илияна Илиева, студент в специалност „Реклама“ на Нов български университет,...
Общо 31 екипа се състезаваха в конкурсната програма на Young...
Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) провежда конкурс за лого...
Все още имате време да се присъединят към Киевския международен...
Очаквайте “Печелившата истина: нови възможности” – PR форум към BAPRA...
До участие в анонимния конкурс за лого и графична идентичност...
126 са ентритата за конкурса BAPRA Bright Awards тази година...
24-ият Киевски международен фестивал на рекламата обявяви екипите за журиране....
Българската асоциация на комуникационните агенции, официален представител на Cannes Lions...
А все още има хора, които не разбират, че до...
Стандартният краен срок за подаване на заявки изтича след по-малко...
Редовното Общо събрание на Сдружение „Българска асоциация на комуникационните агенции“...
Влиятелният комуникационен професионалист Роб Морбин, понастоящем изпълнителен директор на Международната...
В отворено писмо до политическите партии 12 асоциации от водещи...
От 8 до 10 юни 2023 г. ще се проведе двадесет и...
Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) обявява конкурс за лого и...
Независимо дали сте от скоро в комуникационната индустрия, или просто...
Състезанието Golden Drum е официално отворено за подаване на заявки...
Второто издание на Agenncy Exchage вече стартира и е в...
LIONS дава възможността на над 130 млади таланти да предизвикат...
Тази година мотото на конкурса е „В светлината на истината“...
Експерти от 19 страни по света вече са влезли в...
Константин Трендафилов, съсобственик и творчески директор на Human, е част...
ЗА ВТОРА ПОРЕДНА ГОДИНА ОТБОР В СЕКТОР ЛЕКАРСТВА БЕЗ РЕЦЕПТА...