Стартира надпреварата за наградите за маркетингова ефективност Euro Effie 2017. Конкурсът е отворен за всички агенции, чиито кампании са вървeли на два или повече европейски пазара през изминалата, 2016 година.
Надпреварата през 2017 година ще включва две нови специални категории – Брандирано съдържание (Branded Content) и Carpe Diem. С включването им организаторите от Европейската асоциация на комуникационните агенции (EACA) се стремят да отговорят на новите тенденции в областта на маркетинговите комуникации. Пълният списък на категориите може да бъде намерен на официалната страница на конкурса euro-effie.com
Друга новост тази година е новоучредената награда – „Най-добра външна медия“, съвместно с FEPE International.
Крайният срок за участие в Euro Effie 2017 e 24 май 2017 г. Победителите ще бъдат обявени на официална гала церемония в Брюксел на 17 октомври 2017 г.
Подробности за Euro Effie 2017 на www.euro-effie.com