На 1 март стартира третия, финален етап за подаване на заявки за участие в международния рекламен фестивал White Square.Заявките, създадени с големи идеи, иновативен дизайн, прогресивни маркетингови технологии и ефективни резултати – всичко най-добро през последната година може да бъде качено в системата на фестивала до 30 март. Заявки се приемат в 6 основни категории със 17 подразделения, които ще бъдат оценявани от международно жури, съставено от водещи криейтиви, бранд, маркетринг и дигитални експерти, чиито проекти са оценени по целия свят и са спечелили всички възможни престижни награди в индустрията.Наред с конкурсната програма Фестивалът предлага и богата образователна и вечерна програма, състояща се от над 80 различни активности. Детайлна информация за участието в десетото издание на White Square може да бъде намерена на adfest.by
На 1 март стартира третия, финален етап за подаване на заявки за участие в международния рекламен фестивал White Square. Заявките, създадени с големи идеи, иновативен дизайн, прогресивни маркетингови технологии и ефективни резултати – всичко най-добро през последната година може да бъде качено в системата на фестивала до 30 март. Заявки се приемат в 6 основни категории със 17 подразделения, които ще бъдат оценявани от международно жури, съставено от водещи криейтиви, бранд, маркетринг и дигитални експерти, чиито проекти са оценени по целия свят и са спечелили всички възможни престижни награди в индустрията. Наред с конкурсната програма Фестивалът предлага и богата образователна и вечерна програма, състояща се от над 80 различни активности. Детайлна информация за участието в десетото издание на White Square може да бъде намерена на adfest.by