Състезателната програма на KIAF се състои от 4 секции – REATIVE COMMUNICATIONS, CRAFT/TECHNOLOGY, SOCIAL GOALS CONTESTS, and CLIENT`S VIEW – всяка от които представлява ключови области в рекламата и творчеството, като се фокусира върху големите идеи, изпълнението, общественото въздействие и бизнес ориентирани креативни решения.
Всички заявки могат да бъдат изпратени до 26 април на платформата :creative-stories.com.ua .
KIAF е международен фестивал, който кани за участие участници от цял свят, с изключение на страните-агресори. Годишното събитие включва над 700 заявки от водещи комуникационни агенции в цяла Европа и по света, събирайки повече от 100 уважавани международни участници в журито. Тази година фестивалът отбелязва своята 25-та годишнина.
Фестивалът ще се проведе в рамките на Ukrainian Creative Stories и ще завърши с церемонии по награждаване на 30 и 31 май 2024 г.
Фестивалът е отворен за участници от различни сектори на рекламния и комуникационния пазар, включително рекламни агенции, независими творци, рекламодатели, медийни компании, както и професионалисти в продуцентството, медиите, PR, дизайна и други креативни сфери в световен мащаб.
Конкурсната програма на KIAF е разделена на 4 секции, които отразяват ключовите направления в рекламната и творческата индустрия:
- CREATIVE COMMUNICATIONS се фокусира върху големи творчески идеи в различни дисциплини.
- CRAFT/TECHNOLOGY е с фокус върху творческото съвършенство и брилянтно изпълнение в някои от ключовите сегменти на рекламния и комуникационния производствен процес.
- SOCIAL GOALS CONTESTS е за кампании, които използват творчески комуникации, за да направяг промени и да повлияят положително на света.
- CLIENT`S VIEW е за индустриални проекти и награждава креативността, оригиналността на комуникационното решение с отчитане на резултатите за решаване на бизнес задачи.
Конкурсната програма включва 41 категории и 446 подкатегории.
В конкурсната програма за 2024 г. ще има 7 екипа от международни журита и 1 екип от клиентско жури, съставено от рекламодатели. Журито на фестивала, съставено от водещи световни експерти в областта на рекламата, оценява творбите по международни критерии за креативност на идеите и тяхното изпълнение.
„Реакциите създават емоции, емоциите създават истории” е мотото на тазгодишното събитие, което отпразнува креативните идеи, които предизвикват мощно отделяне на хормони и благодарение на силата на рекламната комуникация променят света към по-добро.
Основни дати на KIAF:
- Краен срок за ранни записвания – 1 март
- Редовен краен срок – 1 април
- Last Minute/Краен срок – 26 април
- Журиране – 6-15 май
- Обявяване на победителите – 30-31 май
Регистрирайте вашите творчески заявки за KIAF 2024!
Вижте тук цялата информация относно процеса на регистрация.