По време на виртуалната церемония на Effie Europe бяха обявени и наградени победителите в тазгодишното издание на конкурса. Раздадени са 35 трофея на 26 агенции от 17 държави в цяла Европа. Победителите бяха избрани от международно жури, съставено от представители на глобални агенции и клиенти, а председатели бяха Клер Милър, глобален ръководител на отдел стратегия в LEGO Agency и Винсент Гарел, изпълнителен вицепрезидент на TBWA\Groupe France.
Havas Group беше удостоена с титлата Агенция на годината, като спечели няколко златни и сребърни трофея за изключителната си кампания ‘Undercover Avatar’ за Association L’Enfant Bleu и „Tomorrow’s Water“ за Reckitt-Finish.
Пълен списък на победителите можете да намерите тук.
Редовното Общо събрание на Сдружение „Българска асоциация на комуникационните агенции“...
В отворено писмо до политическите партии 12 асоциации от водещи...
От 8 до 10 юни 2023 г. ще се проведе двадесет и...
Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) обявява конкурс за лого и...
Независимо дали сте от скоро в комуникационната индустрия, или просто...
Състезанието Golden Drum е официално отворено за подаване на заявки...
Второто издание на Agenncy Exchage вече стартира и е в...
LIONS дава възможността на над 130 млади таланти да предизвикат...
Тази година мотото на конкурса е „В светлината на истината“...
Експерти от 19 страни по света вече са влезли в...
Константин Трендафилов, съсобственик и творчески директор на Human, е част...
ЗА ВТОРА ПОРЕДНА ГОДИНА ОТБОР В СЕКТОР ЛЕКАРСТВА БЕЗ РЕЦЕПТА...