По време на виртуалната церемония на Effie Europe бяха обявени и наградени победителите в тазгодишното издание на конкурса. Раздадени са 35 трофея на 26 агенции от 17 държави в цяла Европа. Победителите бяха избрани от международно жури, съставено от представители на глобални агенции и клиенти, а председатели бяха Клер Милър, глобален ръководител на отдел стратегия в LEGO Agency и Винсент Гарел, изпълнителен вицепрезидент на TBWA\Groupe France.
Havas Group беше удостоена с титлата Агенция на годината, като спечели няколко златни и сребърни трофея за изключителната си кампания ‘Undercover Avatar’ за Association L’Enfant Bleu и „Tomorrow’s Water“ за Reckitt-Finish.
Пълен списък на победителите можете да намерите тук.
Регистрациите за сертификата на Global Foundation все още са отворени....
„Data Tienda“ печели второ Grand Prix в Glass: The Lion...
‘The Unfiltered History Tour’ на Vice Media спечели трета награда...
Португалия спечели Grand Prix за първи път в историята на...
Cannes Lions International Festival of Creativity обяви, че общо 25,464...
На 11 юни 2022, в гр. Пловдив се проведе заключителната...
Уведомяваме Ви, че редовното Общо събрание на Сдружение„Българска асоциация на...
Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) представя „Насоки за медиен...