19.05.2017

ИЗВЕСТНИ СА ЛЕКТОРИТЕ НА ФАРА 2017

Всяка година ФАРА избира и награждава най-доброто от българската реклама. Досега това се случваше в Албена, но от миналата година фестивалът има нов дом – Дом на културата “Борис Христов” в Пловдив. Промените не свършват дотук и сезонът на събитието също се сменя: вместо наесен, през 2017-та ще се състои през месец юни (от 15-ти до 17-ти).

В тон с нововъведенията, концепцията на ФАРА все повече набляга на своята лекторска и уъркшоп част, като тази година програмата е още по-наситена с международни лектори, които ще ни покажат различна перспектива за настоящето и бъдещето на комуникациите.

Само след месец ще имате възможност да бъдете част от фестивала, откъдето участниците могат да си тръгнат не само с награда за своята работа, но и с ново вдъхновение за професионалната година напред.

Пол Солет – писател, режисьор и продуцент / Тема: Силата на екипа

Дискусия, насочена към това как да изградим, мотивираме и работим с творчески екип в условията на високо напрежение по начин, който е едновременно етичен и ефективен. Наблягайки на няколко елементарни, но съществени ценности и умения, които творческият мениджър може да използва, за да извади най-доброто от екипа си, ще разгледаме предизвикателствата в груповата работа и начините тези предизвикателства да бъдат превърнати в предимства.

Йонатан Доминиц – основател на Mindscapes / Тема: Декодиране на иновациите

Всепризнат факт е, че забележителните творчески идеи са тези, които нарушават правилата и заявяват оригинално мислене и иновативен подход. Анализирайки най-добрите наградени творчески идеи по света, Mindscapes открива повтарящи се серии от мисловни модели, които обхващат тези идеи и които помагат да разсъждаваме отвъд установените шаблони, за да създадем нещо изненадващо. Лекторът ще представи тези модели и ще ни покаже мисловните инструменти, чрез които да създаваме оригинални идеи и кампании.

Проф. Богдан Драгански – директор на Laboratory for Research in Neuroimaging – LREN, директор MRI Platform / Тема: Манипулираният мозък – quo vadis, homine?

Ролята на подсъзнателните процеси и съзнателното възприятие (реклама) върху мотивацията на индивида. Mетоди на изследване на мозъка с ядрено-магнитен резонанс.

Вим Вермюлен – директор стратегии и иновации, Dentsu Aegis Network / Тема: Светът се управлява от нова операционна система (как да се възползваме от това)

Светът се управлява от нова операционна система и скоростта сякаш постоянно се увеличава. Брандовете се градят по различен начин, а потребителите скачат от една технологична платформа в друга, което ги прави трудни за улавяне. Иновациите заемат централно място. Как да съвместим и управляваме всичко това?

Бари Бранд – Chief Innovation Officer, Saatchi & Saatchi Bulgaria / Тема: Български гайди и свраки. Или защо българската реклама може да промени света.

Програмата на ФАРА 2017 и условията за акредитация за събитието са на www.baca.bg/fara2017

Запиши се за нашия бюлетин