31.03.2023

Експерти от 23 страни ще оценяват заявките на KIAF 2023

24-ият Киевски международен фестивал на рекламата обявяви екипите за журиране.
39-членово жури, разпределено в 5 международни екипа, ще оценява фестивалните творби

Сред експертите са едни от най-добрите представители на индустрията от цял свят – Европа, Азия, Северна и Южна Америка. Членовете на журито на KIAF включва творчески директори на водещи международни рекламни агенции и създатели на успешни проекти за световно известни марки.

В конкурсната програма на KIAF 2023 пет международни екипа от жури оценяват заявките по следното разпределение:

  • Jury Team 1 – PEACE
  • Jury Team 2 – Environment & Sustainability; Health & Well-Being; Culture/Local Solutions
  • Jury Team 3 – Human Rights, Justice & Strong Institutions; Partnership for the Goals; Children: Health/Safety/Happiness
  • Jury Team 4 – Gender Equality & LGBTQ Rights; Arts and Culture; Animal Care & Protection
  • Jury Team 5 – Poverty & Hunger; Education: Quality, Civic & Social Education; Prosperity: Economic Growth, Innovations, Industry

Председатели на журито на KIAF 2023:

  • Gaetan du Peloux, Chief Creative Officer, Marcel, France
  • Bartek Klimaszewski, Executive Creative Director, MOLECULAR Worldwide, Poland
  • Morten Grubak, Executive Creative Director, Virtue Futures, Denmark
  • Edson Athayde, CEO and Creative Director, FCB Lisbon, Portugal
  • Nari Moon, Creative Director, INNOCEAN, South Korea

Към журито тази година, като представители за България и БАКА, се включват:

Константин Трендафилов, съсобственик и творчески директор, Human в Jury Team 1 – PEACE;

Марсел Леви, Творчески директор, Noble Graphics в Jury Team 2 – Environment & Sustainability; Health & Well-Being; Culture/Local Solutions

Момчил Захариев, Творчески директор, NEXT-DC в Jury Team 4 – Gender Equality & LGBTQ Rights; Arts and Culture; Animal Care & Protection.

Вижте пълния състав на журито на уебсайта.

KIAF 2023 е посветен на социално значимите комуникации в рекламата. Програмата се състои от 13 състезания, всеки от които включва 11 категории, а именно: Film, Radio/Audio, Print & Publishing, Out Of Home, Design, Digital & Mobile, Social Media & Influence, Integrated Campaigns, PR Campaigns, Direct Campaigns и Activation Campaigns.

Фестивалът се провежда в рамките на проекта Ukrainian Creative Stories. Организатор е Всеукраинската рекламна коалиция.

Платформата за подаване на заявки е отворена на уебсайта creative-stories.com.ua, а крайният срок е 21 април.
Победителите ще бъдат обявени в края на май 2023 г.

Запиши се за нашия бюлетин