Всички членове на БАКА са автоматично членове и на ADCE, с което получават -45% намаление при закупуването на билети, като единствено трябва да се регистрирате на тяхната платформа.
Предстоящият фестивал ADCE ще събере водещи фигури в индустрията и дизайнери от цял свят в Барселона на 30 ноември и 1 декември, за да споделят прозрения, фокусирани върху бъдещите предизвикателства пред творческата индустрия.
Фестивалът е домакин на семинари, културни обиколки и 32-то издание на ADCE Best of European Design and Advertising Awards.
Редица топ глобални творци ще водят поредица от вдъхновяващи лекции на фестивала ADCE 2023.
Провеждайки се от 30 ноември до 1 декември в Disseny Hub в Барселона, предстоящият фестивал ADCE е на тема „Agents of Change“ с лекции и семинари, фокусирани върху тези, които приемат предизвикателствата на индустрията, за да предоставят нови творчески решения.
„Агенти на промяната или агенти на хаоса сме ние?“, каза Wesley ter Haar, съосновател на MediaMonks и куратор на тазгодишния фестивал. „Творците могат да бъдат обявени за първи и понякога осмивани, че са вторите. Тази година ще отпразнуваме агентите на промяната, тези в нашата индустрия и от другаде, и как те са успели да контролират или дори да убедят хаоса, за да осигурят промяна в тяхната работа, в тяхната индустрия и извън тях.“
Ter Haar ще изнесе лекция, озаглавена „Вълнение и безпокойство в епохата на генеративния изкуствен интелект“, където ще обсъди как да навигирате в минното поле от притеснения и бдителност, когато използвате тази нова технология.
Други водещи глобални творци, потвърдили да говорят, са:
- Nick Law, Creative Chairperson at Accenture Song — “Seven Principles of Song”
- Pum Lefebure, Co-Founder, CCO at Design Army — “Feel All the Feels”
- PJ Pereira, Creative Chairman at Pereira O’Dell — “Self-Defense For Your Advertising Career”
- Martin Haerlin, Gen AI Artist — “The future of AI-filmmaking”
- Bei Wang, Cultural Broker, Metaverse Explorer, Digital China — “Creatives are the New Activists”
- Magda Mojsiejuk, Designer, Futurist, Researcher at Futurity Systems — “Changing Our Future Narratives: What Can Designers Learn from Science Fiction?”
Други лектори включват Josh Fruttiger, Global Marketing Solutions Lead, TikTok, Iain Tait, Founder, Food Arts & Technology и други, които ще бъдат потвърдени скоро.
Работилници
Програмата на фестивала ADCE на 30 ноември включва подбрана селекция от практически семинари, предназначени да вдъхновяват и предизвикват способностите на участниците за решаване на проблеми, издръжливост, сътрудничество и иновативни начини за подобряване на тяхната вътрешна креативност:
- “Let’s Create a Commercial using AI Tools” (led by by Martin Haerlin, and Alex Kutka)
- “The Atlas of Weak Signals” (Jana Tothill, IAAC – FabLab)
- “Design <> Materials: 2D, 3D & 4D” (Robert Thompson, Materfad)
- “Imagine Better Futures” (Magda Mojsiejuk, Futurity Systems)
- What Do You Want to Transform? Be Part of the Change” (Núria Vila, Creative Director/ Designer)
Обиколки с екскурзовод
Тазгодишният фестивал предлага и две обиколки с екскурзовод за тези, които искат да се разходят и да открият творческия и културен квартал на Poblenou 22@ от InsòlitBarcelona:
- Crafts & Creativity: Poblenou 22@ quarter: open studios
- Back to the future – Poblenou 22@ creative quarter
ADCE награди
Тази година Фестивалът е домакин на 32-то издание на ADCE Best of European Design and Advertising Awards, единственият международен конкурс, отворен само за творби, които вече са печелили в най-престижните национални конкурси на креативната и дизайнерска индустрия в Европа.
Престижно международно жури, съставено от 57 водещи творци и дизайнери от 21 европейски страни, ще се срещне в Барселона, за да обсъди тазгодишните победители. Шестима международни топ професионалисти ще бъдат председатели на журито за 2023 г. под ръководството на Панчо Касис, глобален главен главен главен главен изпълнителен директор в DAVID, базиран в Мадрид.
Победителите ще бъдат обявени в петък, 1 декември следобед по време на гала церемонията по награждаването, която ще се проведе в аудиторията на Disseny Hub Barcelona.
За ADCE
Европейският клуб на художествените директори (ADCE) е асоциация с нестопанска цел със седалище в Барселона. Състои се от 21 професионални клуба и асоциации по графичен дизайн и реклама от 20 европейски страни: Австрия, България, Кипър, Чехия, Естония, Финландия, Германия, Грузия, Исландия, Италия, Латвия, Литва, Португалия, Румъния, Словакия, Словения, Испания, Швейцария, Великобритания и Украйна.
Основана през 1990 г., ADCE се стреми да насърчава високи постижения в графичния дизайн и рекламната креативност в европейски мащаб. Асоциацията представлява повече от 5000 професионалисти от областта и дава видимост на най-добрите творби, постигнати на местно ниво. Настоящият президент е Алекс Шил, глобален главен творчески директор в Serviceplan Group и наскоро се сля с One Club for Creativity, като неин европейски клон.