На провелото се в началото на месец юли годишно Общо събрание на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) беше избран нов Управителен съвет на Асоциацията.
В състава на Управителния съвет за следващия тригодишен мандат бяха избрани:
Весела Апостолова-Джелебова – Публисис ЕАД (Publicis Groupe Bulgaria)
Емилия Стефанова – Ол ченълс комюникейшън ЕООД (All Channels Communication)
Йордан Жечев – Гътс анд Брейнс ДДБ ООД (guts&brainsDDB)
Мария Григорова – Некст Ди Си ОOД (NEXT-DC)
Радослав Бимбалов – Смартс ООД (The Smarts)
София Пенева – Графити ББДО АД (Graffiti BBDO)
Чавдар Кенаров – Ноубъл Графикс ООД (Noble Graphics)
За Председател на Асоциацията беше избран Чавдар Кенаров.
Чавдар Кенаров е част от комуникационната индустрия 28 години. Член е на Борда на Art Directors Club of Europe. Като председател на БАКА и заедно с целия Управителен съвет, той поема ангажимента да продължи да работи за развитието на БАКА и подобряването на бизнес средата в индустрията.
“В тези динамични времена предизвикателствата пред комуникационната индустрия са комплексни и България не прави изключение. Поемаме щафетата с отговорност и ясното съзнание за високите очаквания към новия Управителен съвет. Мандатът ни ще е истински успешен, ако накараме нашите членове да се гордеят, че са част от тази професионална общност. Ще работим за повишаване на стойността на нашия труд и уважение към идеите, които са същността на нашия бизнес. Дейността ни може и трябва да се простира далеч отвъд рекламата и от нас зависи да създадем подходящи условия и атмосфера, които да приобщят цялото многообразие от креативни, иновативни и прогресивни хора. Комуникационният бранш дава безкрайни и вълнуващи възможности за развитие и изява. Вярвам, че ще успеем да превърнем индустрията в мечтано поле за професионална реализация на младите таланти.”, казва Чавдар Кенаров.
Досегашният председател на БАКА, Ненад Лозович, споделя: „Въпреки трудните времена за нашата индустрия, в БАКА постигнахме много неща. Вероятно можехме да осъществим повече от първоначалните ни амбициозни планове, но предвид трите предизвикателни Covid години, днес можем да се поздравим с добре свършената работа. Постигнахме важни и конкретни цели, които поставиха Асоциацията на по-високо професионално ниво“. И добавя: „Надявам се, че новите членове на Управителния съвет ще оправдаят очакванията на агенциите, които гласуваха за тях. Вярвам, че всички членове на предишния Управителен съвет ще продължат да подкрепят нашата Асоциация, независимо че през следващите три години няма да участват директно в нейното управление“.
Общото събрание прие десет агенции за пълноправни членове на Асоциацията и една за асоцииран член.
Агенции АПРА ООД (APRA Porter Novelli), Директ Медия ЕООД (Direct Media), Директ Медия Крес ЕООД (Direct Media KRES), Медия Дайрекшън ЕООД (Media Direction OMD), Некст Ди Си ООД (NEXT-DC), Проксимити София ЕООД (Proximity Sofia), Хюман Адвъртайзинг ООД (HUMAN), досега асоциирани членове, бяха одобрени за пълноправно членство. В Асоциацията като пълноправни членове бяха приети още Ад Инвест ООД (DNA), М София ЕООД (Wavemaker), МС София ЕООД (MediaCom).
За асоцииран член на БАКА беше приета агенция Нова Кампания ООД (New Campaign).
Общото събрание на БАКА прие изменен и допълнен Устав на Сдружението, както и Етичен кодекс на Асоциацията, регламентиращ ангажимента на всички нейни членове и техните служители към най-високи стандарти на работа и поведението.