WARC (World Advertising Research Center) е водеща глобална платформа за изследвания, анализи и прозрения в областта на рекламата и маркетинга. „Когато става въпрос за разработване на високоефективен маркетинг, WARC е най-довереният източник на прозрения и вдъхновение за водещи световни брандове, агенции, медийни компании и академични институции.“ споделя WARC
WARC Marketing Tool докладът се основава на изследване на тенденциите GEISTE на WARC, анализи от над 1,100 маркетолози по света и интервюта с водещи лидери в областта на маркетинга.
Две трети (65%) от маркетолозите предвиждат бизнес условията да се подобрят през слеващата година.
WARC представя „Marketer’s Toolkit 2025“ с насоки за стратегическо планиране и вземане на решения през следващата година. Новият доклад на WARC, „Marketer’s Toolkit 2025“, предоставя на маркетолозите ценна подкрепа за стратегическо планиране и вземане на информирани решения в предстоящата година.
Според WARC, петте ключови тенденции, които ще определят маркетинга през 2025, са:
- Подобряване на икономическите условия
- Балансът между социалните медии и сигурността на марките
- Растящият дял на домакинствата с един потребител
- Разширяване на разбирането за изграждане на марка, за да обхване цялостното клиентско преживяване
- Управление на въздействието на изкуствения интелект върху околната среда
„Marketer’s Toolkit 2025“ предлага практически насоки и стратегии, които да помогнат на брандовете да се адаптират към ключовите промени в индустрията и да изградят устойчив растеж.
Прочетете част от доклада тук.