17.11.2024

WARC The Marketer’s Toolkit 2025

WARC (World Advertising Research Center) е водеща глобална платформа за изследвания, анализи и прозрения в областта на рекламата и маркетинга. „Когато става въпрос за разработване на високоефективен маркетинг, WARC е най-довереният източник на прозрения и вдъхновение за водещи световни брандове, агенции, медийни компании и академични институции.“ споделя WARC

WARC Marketing Tool докладът се основава на изследване на тенденциите GEISTE на WARC, анализи от над 1,100 маркетолози по света и интервюта с водещи лидери в областта на маркетинга.

Две трети (65%) от маркетолозите предвиждат бизнес условията да се подобрят през слеващата година.

WARC представя „Marketer’s Toolkit 2025“ с насоки за стратегическо планиране и вземане на решения през следващата година. Новият доклад на WARC, „Marketer’s Toolkit 2025“, предоставя на маркетолозите ценна подкрепа за стратегическо планиране и вземане на информирани решения в предстоящата година.

Според WARC, петте ключови тенденции, които ще определят маркетинга през 2025, са:

  1. Подобряване на икономическите условия
  2. Балансът между социалните медии и сигурността на марките
  3. Растящият дял на домакинствата с един потребител
  4. Разширяване на разбирането за изграждане на марка, за да обхване цялостното клиентско преживяване
  5. Управление на въздействието на изкуствения интелект върху околната среда

„Marketer’s Toolkit 2025“ предлага практически насоки и стратегии, които да помогнат на брандовете да се адаптират към ключовите промени в индустрията и да изградят устойчив растеж.

Прочетете част от доклада тук.

Запиши се за нашия бюлетин