Заявки за участие се приемат до 9 ноември
Подбран състав от седемнадесет маркетингови специалисти с доказан опит и професионализъм, представители на комуникационни агенции, рекламодатели, медии, агенции за пазарни изследвания и независим консултант ще оценява най-ефективните маркетингови комуникации, създадени за и реализирани в България в периода 01.01.2020 – 30.09.2021 г.
Наградите Effie са глобален форум с мисия да водят, вдъхновяват и награждават маркетинговата ефективност и професионалистите зад най-ефективните практики. Наградите са отворени за всички агенции, рекламодатели и търговски марки, които искат да бъдат признати за най-ефективните си маркетингови усилия, които са се отличили и са постигнали реални, измерими резултати.
Журито се ръководи от строго определени критерии за оценяване на ефективността на кампанията и поставя четири отделни оценки, анализирайки конкретни елементи на заявката: Пазарна среда, предизвикателства и цели; Инсайт и стратегическа идея; Реализация на идеята, Резултати.
Членовете на журито на Effie България 2021 са:
Весела Апостолова – Изпълнителен директор, Publicis Groupe Bulgaria
Веселин Димитров – Редакционен директор, Forbes България
Гергана Иванова – Управляващ партньор, The Smarts
Грета Колева – Управляващ директор, Graffiti BBDO и Proximity Sofia
Десислава Проева – Директор „Продажби“, bTV Media Group
Диана Симеонова – Директор „Маркетингови комуникации“, Vivacom
Елена Колева – Изследователски директор, агенция Pragmatica
Иван Киров – Творчески директор, McCann Sofia
Иво Алтънов – Управляващ директор, Noble Graphics
Красимира Василева – Sales, Marketing and PR Director, NOVА BROADCASTING GROUP
Мария Тойчева – Strategy Leader STORiO, Content Marketing Studio by Economedia
Мартин Димитров – Основател/Творчески директор, Nitram
Марчела Абрашева – Регионален управляващ директор Kantar за Югоизточна Европа, Kantar
Петя Стоянова – Strategic Marketing Expert. Managing partner Quadra Digital
Силвия Костова – Началник управление „Корпоративни комуникации и
маркетинг“, Пощенска банка
Светлана Димитрова – Frontline Activation Senior Brand Manager,
The Coca-Cola Company
Юлиан Добрев – Създател и директор изследвания, BluePoint – Research and Consulting
Представяне на експертите в журито на конкурса е публикувано на уебсайта на Effie България.
В четиринадесетото издание на Effie България ще бъдат определени най-ефективните маркетингови комуникации в три специални и пет секторни категории. Новите категории в конкурса, в които журито ще очаква да види блестящо представяне на конкретна бизнес ситуация или предизвикателство, са „Положителна промяна“ и „Малък бюджет“.
Конкурсът е отворен за участие до 9 ноември 2021 г.
Подробна информация за правилата, сроковете, таксите и документация за участие в Effie България 2021 е публикувана на уебсайта на конкурса www.effiebulgaria.org.
Наградите Effie България 2021 се провеждат с изключителната подкрепа на bTV Media Group – платинен спонсор, Coca-Cola Bulgaria и Vivacom – златни спонсори.
През 2021 година събитието се реализира съвместно с агенция Noble Graphics.
Предстоят още много новини около Еffie Awards България 2021 – следете www.effiebulgaria.org и Effie Bulgaria.
Effie награждава най-ефективните маркетингови комуникации – идеите, които работят.