Българската асоциация на комуникационните агенции, официален представител на фестивала Cannes Lions за България, организира конкурса Young Lions Bulgaria 2024 – Digital.
Екипът-победител в състезанието ще представи България във финала на състезанието Global Young Lions 2024, категория Digital в рамките на фестивала Cannes Lions в периода 17 юни – 21 юни 2024.
В състезанието могат да участват млади професионалисти, работещи в комуникационна агенция, които са под 30 годишна възраст – родени на или след 21 юни 1993 г. Те трябва да се регистрират в екипи от двама души, като всеки от тях трябва да отговаря на Правилата и условията за участие в конкурса.
Изтъкнатите специалисти с богат опит и професионализъм, които ще определят тазгодишните победители, са:
Симона Петрова, Digital Performance Manager, Vivacom
Като Digital Performance Manager във Vivacom, Симона е ориентирана към постигането на резултати в областта на дигиталния маркетинг. С различни постоянни предизвикателства и вълнуващи възможности, навлиза в този динамичен свят преди шест години и оттогава неуморно развива своя опит и познания.
Пътят я води през различни сфери на маркетинга, както в България, така и в международни технологични компании, което ѝ е дало глобален поглед върху индустрията. Нейната страст към маркетинга е подкрепена от доказан опит в успешното създаване и прилагане на маркетингови стратегии. Тези стратегии не само решават конвенционални предизвикателства, но и се справят с иновативни бизнес предизвикателства, което я кара да се чувства още по-развълнувана да продължа напред.
Vivacom като компания ориентирана към бъдещето и новите тенденции, подкрепя една смела инициатива в търсене на новото поколение рекламни „лъвове“ в Young Lions Bulgaria 2024 – Digital като официален партньор на инициативата.
Компанията ще постави предизвикателна задача пред бъдещите маркетолози именно в дигитална среда, където се пренася маркетингът, а и все повече от бизнес живота ни. В търсене на златния баланс между това да се комуникира правилното послание пред аудиториите по правилния начин и с правилната стратегия, младите таланти ще трябва да мислят дигитално, да говорят дигитално и да „рекламират“ дигитално по начин, който поставя клиента в центъра на всичко, което говори и правят съвременните брандове.
Александър Братимиров, Creative Director, Partner, Human
Александър е творчески директор и партньор в Human – най-награждаваната рекламна агенция на ФАРА за последните 3 години и единствената българска агенция с номинация на Cannes Lions за 2023.
Няколко пъти е участвал като ментор в Рекламна Академия, а веднъж и като жури.
Преподава копирайтинг в SoftUni и има две котки, които тежат общо 12 кг.
Боби Петров, Creative & Strategy Director, All Channels Communication
Боби работи в сферата на медиите и комуникациите от почти 15 години. Колкото и да се опитва да бяга от рекламата, тя винаги намира как да си го върне. Така в последните 8 години планира и реализира интегрирани комуникационни стратегии за брандове, които искат да скъсят пътя до своите клиенти по автентичен начин – понякога онлайн, но винаги ефективно.
Работата му в All Channels го поставя в обувките на няколко роли, сред които Group Digital Strategist и Managing Director на дигиталната агенция Datenwerk Bulgaria. Към момента заема предизвикателната длъжност Creative & Strategy Director на групата, в която ежедневно се опитва да вложи любовта си към простичките, но забележими и работещи творчески решения. Иначе е от Бургас, но не може да плува. Не може да кара и колело.
Васил Шкутов, Creative Director, guts&brainsDDB
Васил Шкутов е с повече от 10-годишен опит в рекламата, като вече трета година изпълнява ролята на творчески директор в guts&brainsDDB.
Гергана Минчева, Art Director, Next-DC
Гергана е арт директор в Next DC с дългогодишен опит с локални и международни брандове като Canon Europe, Viber, A1, Miro, Wacom и други.
В работата ѝ пресечна точка намират дизайн, функционалност и технология.
Еркан Гюмрюкчиев, Head of Art, Saatchi & Saatchi Sofia
Еркан има над 10 години опит и много награди след първия си ден в рекламата, продължава да се бори за смелите идеи и държи визуалното да е на ниво.
Завръща се в Young Lions, този път като жури, за да помогне на добрите проекти да стигнат далеч.
Желез Атанасов, Strategic Planning Director, Noble Graphics
След магистърска степен по „Бранд стратегии“ от SupDePub Paris и близо година в BETC Paris, през 2010 г. Желез се завръща в България, за да развие стратегическото звено в Noble Graphics – една от най-титулуваните и уважавани агенции в страната. Днес, Желез е Strategic Planning Director и партньор в същата агенция.
През последните 13 години работата на Желез помага на Noble Graphics да спечели четири пъти титлата „Най-креативна агенция“ на ФАРА, седем пъти „Най-ефективна агенция“ на Effie България. Mного от кампаниите с негово участие са признати и на международни фестивали като Golden Drum, Epica Awards, Eurobest и Cresta.
През 2014 г. Желез се качва на сцената на Cannes Lions, печелейки първия и единствен златен медал за България в конкурса Young Lions Film.
Олга Стойчева, Creative Director, The Smarts
Олга е специалист с над 10 години опит в сферата на рекламата и рекламния дизайн. Учила е „Графичен дизайн“ и „Плакат и рекламен дизайн“ в Нов български университет. През 2014 г. тя става част от екипа на The Smarts. През 2018 г. заедно със София Куприон Олга печели регионалния конкурс „The Young Lions Film“ на фестивала „Cannes Lions“ със стоп моушън анимация на тема „Нова телевизия подкрепя българското кино“.
В свободното си време, Олга създава илюстрации, които споделя в профила си, може да го последвате, много ще е благодарна: https://www.instagram.com/olgastoycheva/
Състезанието Young Lions Bulgaria 2024 – Digital се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции, официален представител на фестивала Cannes Lions за България.
Young Lions Bulgaria 2024 – Digital се организира с подкрепата на
Медиeн партньор
Организатор