07.06.2024

ВИЖТЕ КОИ СА ПОБЕДИТЕЛИТЕ В KIAF 2024

Организационният комитет на 25-ия Киевски международен рекламен фестивал обяви победителите за 2024 година.

Конкурсната програма на KIAF беше разделена на четири секции – CREATIVE COMMUNICATIONS, CRAFT/TECHNOLOGY, SOCIAL GOALS CONTESTS и CLIENT`S VIEW – като се фокусираше върху ключови области като големи идеи, отлични изпълнения, обществено въздействие и бизнес-ориентирани творчески решения. Общата програма включваше 41 конкурса и 446 категории.

В конкурсната програма за 2024 г. бяха сформирани 6 международни журита и 1 клиентско жури, съставено от рекламодатели, като общо повече от 50 специалисти от 20 страни в Европа, Азия и Америка определиха победителите в конкурса. Сред тях бяха Боби Петров, Creative & Strategy Director на All Channels Group, Васил Петраков, Creative Director, Film Director на gutsandbrainsDDB и Веселин Трандов, Senior Copywriter в The Smarts.

Общо 909 заявки бяха подадени от 96 участници от 19 страни от цял свят: Азербайджан, България, Чили, Хърватия, Естония, Франция, Грузия, Германия, Италия, Казахстан, Латвия, Литва, Полша, Румъния, Словения, Обединеното кралство, Украйна, Узбекистан и Венецуела.

Общо бяха връчени 233 награди, от които 18 златни награди, 22 награди “Best of Contest” и 4 Гранд При.

Следните проекти получиха Гран При:

Сред победителите са и агенции от България, които успяха да завоюват 1 златна, 3 бронзови награди и да достигнат финала с още 4 проекта:

Злато беше връчено на Next DC за „Klek shot“ в категория CREATIVE COMMUNICATIONS / EXPERIENCE & ACTIVATION / CULTURE & LOCAL.

Бронзови отличия спечелиха:

  • Klek shot“ на Next DC в категория CREATIVE COMMUNICATIONS / OUT OF HOME / CULTURE & LOCAL;
  • UNLIMITED PARTY FILTER“ на Direct Media KRES в категория CRAFT/TECHNOLOGY / BRANDED CONTENT & ENTERTAINMENT CRAFT / USE OF TECHNOLOGY/NEW REALITIES;
  • THE WITNESS“ на proof. в категория SOCIAL GOALS CONTESTS / ANIMAL CARE & PROTECTION / INTEGRATED CAMPAIGNS.

До финал достигнаха:

  •  „THE BLOOD GIFT“ на proof. в категория CREATIVE COMMUNICATIONS / DIRECT MARKETING / USE OF SMALL-SCALE MEDIA; 
  • GHOSTS AREN’T REAL. PLASTIC POLLUTION IS.“ на Next DC в категория SOCIAL GOALS CONTESTS / ENVIRONMENT & SUSTAINABILITY / OUT OF HOME; 
  • STORIES OF CHANGE“ на Direct Media KRES в категория SOCIAL GOALS CONTESTS / HUMAN RIGHTS, JUSTICE & STRONG INSTITUTIONS / INTEGRATED CAMPAIGNS;
  • L’APPEAL ALBUM“ на proof. в категория SOCIAL GOALS CONTESTS / ANIMAL CARE & PROTECTION / RADIO/AUDIO.

Пълният списък с победители можете да намерите тук.

За KIAF

Киевският международен рекламен фестивал е международен рекламен фестивал, който е платформа за креативни идеи и иновативни решения в света на рекламата. Фестивалът е основан в Украйна през 2000 година. Тази година фестивалът отбелязва своя 25-годишен юбилей.

KIAF покани участници от цял свят, с изключение на страните-агресори. Фестивалът беше отворен за участници от различни сектори на рекламния и комуникационния пазар. Годишното събитие включва около 1000 участия от водещи комуникационни агенции в Европа и по света, като събира около 100 уважавани международни съдии.

Фестивалът се организира от Общоукраинската рекламна коалиция, водещата асоциация в рекламния и комуникационния пазар на Украйна вече повече от 25 години. Коалицията обединява лидерите на пазара (над 130 компании), включително креативни, маркетингови, PR агенции, медийни компании и рекламодатели. Тя организира ключови международни и местни рекламни конкурси и събития в Украйна, като Effie Awards Ukraine, Kyiv International Advertising Festival, ADC*UA Awards и е местен представител на международни конкурси (ADC*E, Epica, Gerety Awards, Golden Drum и др.). Коалицията също е член на Европейската асоциация на комуникационните агенции.

Запиши се за нашия бюлетин