На 23 март 2011 г. в зала 6 на Националния дворец на културата за петнадесети пореден път ще се състои ФОРУМ НА РЕКЛАМАТА, организиран Асоциацията на рекламните агенции – България. На традиционното еднодневно събитие ще се дискутират регионалните и глобални тенденции в развитието на рекламата, взаимоотношенията рекламни агенции, медии и рекламодатели, ще се обмени опит.
Тази година аудиторията на Форума ще има удоволствието да се запознае с двама представители от екипа на EACA International School of Advertising and Communications – Мики Денехи и Ричард Стейси. Мики ще даде примери за брандовете, успели да се превърнат в „марки на любовта”, а Ричард ще представи влиянието на социалните медии върху рекламата и ролята на рекламните агенции в този процес.
Програма
09.00 – 10.00 Регистрация на участниците 10.00 – 10.10 Откриване на Форума Красимир Гергов Председател Асоциация на рекламните агенции – България 10.10 – 10.30 „2010 – Цената на компромиса” Иво Цеков Пиеро97 МА свали презентацията10.30 – 11.00 „Мобилните приложения – нов начин на живот и средство за комуникация” Dougal McMillan Nokia Corporation свали презентацията11.00 – 11.20 „Как социалните мрежи помагат на рекламните агенции” Nova Broadcasting Group виж презентацията11.20 – 11.30 „TV7 – Градска пъстрота” 11.30 – 12.00 Кафе пауза 12.00 – 12.20 „Какви са предизвикателствата, с които измерването на аудиторията на медиите в наши дни се сблъсква” Джордж Лукс ГАРБ Аудиенс Межърмент България 12.20 – 13.20 „How will social media impact on advertising and the role of advertising agencies?” Richard Stacy EACA International School of Advertising and Communications 13.20 – 14.00 |
14.00 – 14.50 „Turning brands into lovemarks – creating consumer loyalty beyond reason” Micky Denehy EACA International School of Advertising and Communications 14.50 – 15.50 Авторството в рекламата и дизайна „Илюзорното опиянение от авторството” Велина Мавродинова студио за стратегически дизайн „Ентусиазъм“„Първо труд, после твoрчество” Динко Господинов – Градинко Carré Noir свали презентацията15.50 – 16.10 Кафе пауза 16.10 – 16.30 „Българите – начин на живот. Генерични лайфстайл групи и някои тенденции от последните три години.” Радостина Манахова MMD Partners свали презентацията16.30 – 16.50 „АДсървинг и измерване ефективността на онлайн рекламните кампании” Веселин Ангелов Гемиус България свали презентацията 16.50 – 17.10 17.10 Киевски международен рекламен фестивал |