EFFIE AWARDS EUROPE ОБЯВИ ТАЗГОДИШНОТО ЖУРИ

Журито на Еffie Europe ще търси широк набор от качества във всяка кампания и ще оцени всяка заявка въз основа на четири...

25.08.2022

EUROBEST ОБЯВИ ПРЕДСЕДАТЕЛИТЕ НА ТАЗГОДИШНОТО ЖУРИ, ВКЛЮЧВАЙКИ GOOGLE ЗА ПЪРВИ ПЪТ

Платформата за подаване на заявки е отворена В допълнение към разкриването на тазгодишните председатели на журито в 34-тото си издание,...

22.08.2022

МЕДИЙНИЯТ ПАЗАР СЕ ВЪЗСТАНОВЯВА СЛЕД ПАНДЕМИЯТА.
ТЕЛЕВИЗИЯТА И ДИГИТАЛНИТЕ МЕДИИ СА НАЙ-ПРЕДПОЧИТАНИТЕ ОТ РЕКЛАМОДАТЕЛИТЕ МЕДИЙНИ КАНАЛИ

Инвестициите в реклама през 2021 г. достигат 520 млн. лв., показват данните на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Българският...

01.08.2022

БЪЛГАРСКАТА АСОЦИАЦИЯ НА КОМУНИКАЦИОННИТЕ АГЕНЦИИ С НОВ ПРЕДСЕДАТЕЛ И УПРАВИТЕЛЕН СЪВЕТ

На провелото се в началото на месец юли годишно Общо събрание на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) беше избран...

19.07.2022

БЪЛГАРСКАТА АСОЦИАЦИЯ НА КОМУНИКАЦИОННИТЕ АГЕНЦИИ С НОВ ПРЕДСЕДАТЕЛ И УПРАВИТЕЛЕН СЪВЕТ

На провелото се в началото на месец юли годишно Общо събрание на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) беше избран...

18.07.2022

CANNES LIONS ПУСНАХА ОФИЦИАЛЕН ДОКЛАД ЗА КОМУНИКАЦИОННАТА ИНДУСТРИЯ

След приблизително две години, общността на големия рекламен фестивал Cannes Lions отново се събра в Кан, за да защити креативността...

18.07.2022

EACA ПОДКРЕПЯ ПРОВЕЖДАНЕТО НА AD NET ZERO

Рекламисти, търговски асоциации и агенции стоят зад глобалната инициатива Европейската асоциация на комуникационните агенции (EACA) подкрепи лансирането на програмата Ad...

15.07.2022

GOLDEN DRUM И YOUNG DRUMMERS ПРИЕМАТ ЗАЯВКИ ДО 5 АВГУСТ

Golden Drum 2022 приема заявки с краен срок 5 август 2022 г., като до участие се допускат рекламни форми и...

11.07.2022

ОТВОРЕНА Е РЕГИСТРАЦИЯТА ЗА “IPA FOUNDATION CERTIFICATE“ ЗА 2022

Регистрациите за сертификата на Global Foundation все още са отворени. Последната дата за изпит е: 26 септември, срокът за записване...

30.06.2022

ПОСЛЕДНИТЕ ПОБЕДИТЕЛИ НА 69-ТО ИЗДАНИЕ НА CANNES LIONS INTERNATIONAL FESTIVAL OF CREATIVITY В СЕКЦИИ FILM LIONS, GLASS: THE LION FOR CHANGE, SUSTAINABLE DEVELOPMENT GOALS LIONS И TITANIUM LIONS БЯХА ОБЯВЕНИ

„Data Tienda“ печели второ Grand Prix в Glass: The Lion for Change, след като взеха и първата в историята награда...

24.06.2022

ПОБЕДИТЕЛИТЕ ОТ ПРЕДПОСЛЕДНИЯ ДЕН НА CANNES LIONS INTERNATIONAL FESTIVAL OF CREATIVITY 2022 СА ВЕЧЕ ЯСНИ

‘The Unfiltered History Tour’ на Vice Media спечели трета награда Grand Prix, този път в секция Social & Influencer Lions....

23.06.2022

ПОБЕДИТЕЛИТЕ ОТ ВТОРИЯ ДЕН НА CANNES LIONS INTERNATIONAL FESTIVAL OF CREATIVITY 2022 БЯХА ОБЯВЕНИ

Португалия спечели Grand Prix за първи път в историята на фестивала в секция Design Lions. Швеция получи за първи път...

21.06.2022

Запиши се за нашия бюлетин