Наскоро британският “The Independent” определи Минск като номер 1 дестинация сред топ 10 европейски градове, които трябва да се посетят през 2019 година. Главната причина за това, е че Европейските игри 2019 ще се проведат в столицата на Беларус от 21 до 30 юни. В подкрепа на това събитие идва 30-дневен безвизов режим, възстановен Стар град, изпълнен с хипстърски кафенета и коктейл барове, чисти, широки и безопасни улици и дружелюбни хора.
Но представителите на творческата общност са дори по-големи късметлии, имайки добра причина да направят Минск своя следваща спирка по-рано. Единадесетото издание на международния рекламен фестивал White Square ще се проведе в града от 17 до 19 април 2019 г. Фестивалът традиционно събира участници от над 30 държави, които отиват в столицата на Беларус, за да се запознаят с последните тенденции в комуникационната индустрия и да се вдъхновят от най-иновативните, смелите и оригинални работи в сферата на творчеството, брандинга, маркетинга, дигиталната индустрия и медиите, реализирани на разлчини пазари през последната година.
Заявки за участие се приемат на ADFEST.BY с краен срок 29 март.
Заявки се приемат в 7 раздела – Creativity, Branding, Marketing, Digital, Creative Effectiveness, Media, Social advertising, които са разделени на 21 категории.
Наред с конкурсната програма White Square 2019 осигурява и тридневна бизнес и образователна програма, състояща се от над 70 различни активности.