VoxComm, новият глобален глас на агенциите, стартира с манифест, за да защити стойността на работата, която секторът предоставя на клиентите.
Браншовата организация сега е напълно оформена с документация, модел на управление, планирани редовни заседания на борда и срещи на членовете й всяко тримесечие. Понастоящем в организацията членуват 36 национални асоциации от цял свят, като новоназначеният президент е Тамара Далтроф, генерален директор на Европейската асоциация на комуникационните агенции. БАКА, като член на ЕАСА, също е част от VoxComm.
Повече информация на: https://eaca.eu/news/voxcomm-opens-doors-with-plan-to-fuel-growth-for-business/
Крайният срок за заявяване на участие в студентското състезание е...
Иноватори от цял свят се събират в София през февруари...
Европейската асоциация на комуникационните агенции (EACA) отвори регистрацията за участие...
Програмата See It Be It търси 16 жени от цял...
БАКА представя актуализирана прогноза за рекламните инвестиции за 2023 и...
Шест български агенции са отличени с общо девет награди 31-те...
KAUFLAND БЪЛГАРИЯ ПОЛУЧИ ОТЛИЧИЕТО „НАЙ-ЕФЕКТИВЕН РЕКЛАМОДАТЕЛ“ Kaufland България спечели отличието...
На 30 ноември 2022 г. се състоя онлайн гала церемонията...