Среброто в престижния международен фестивал е за проекта на Mall Plovdiv
Българската творческа агенция The Smarts получи престижната международна награда „Еpica” за проекта “Червен телефон“.
Кампанията беше своеобразен експеримент с посетителите на Mall Plovdiv – един червен телефон, поставен на неочаквани места на територията на търговския център в Пловдив, чакаше да бъде вдигнат. Тези, които се престрашиха да го направят, имаха на разположение 15 минути, за да реализират своята покупка, която пък автоматично се превръщаше в подарък за тях.
Същият проект на The Smarts миналия месец попадна и в селекцията на Ads of the world – международен сайт, който събира най-креативните и най-успешни реклами в цял свят.
***
Epica Awards е творчески фестивал, който е създаден през 1987 г. Журирането се прави само от журналисти, които работят в сферата на маркетинг и комуникациите в цял свят. Тази година във Фестивала се включиха участници от над 70 държави. Церемонията по награждаването на победителите се състоя на 17 ноември в Амстердам.