23.11.2016

THE SMARTS С ЕPICA AWARD ЗА „ЧЕРВЕН ТЕЛЕФОН“

Среброто в престижния международен фестивал е за проекта на Mall Plovdiv

Българската творческа агенция The Smarts получи престижната международна награда „Еpica” за проекта “Червен телефон“.

Кампанията беше своеобразен експеримент с посетителите на Mall Plovdiv – един червен телефон, поставен на неочаквани места на територията на търговския център в Пловдив, чакаше да бъде вдигнат. Тези, които се престрашиха да го направят, имаха на разположение 15 минути, за да реализират своята покупка, която пък автоматично се превръщаше в подарък за тях.

Същият проект на The Smarts миналия месец попадна и в селекцията на Ads of the world – международен сайт, който събира най-креативните и най-успешни реклами в цял свят.

***

Epica Awards е творчески фестивал, който е създаден през 1987 г. Журирането се прави само от журналисти, които работят в сферата на маркетинг и комуникациите в цял свят.  Тази година във Фестивала се включиха участници от над 70 държави. Церемонията по награждаването на победителите се състоя на 17 ноември в Амстердам.

Запиши се за нашия бюлетин