Програмата See It Be It търси 16 жени от цял свят, които да се включат в мисията ѝ за равноправие на половете. Платформата на сайта е вече активна и приема кандидатури.
Одобрените кандидатки ще получат пълен пропуск за Cannes Lions 2023, поемане на разходи за транспорт и настаняване, както и ще могат да се възползват от ексклузивна програма със събития и работилници, на които ще присъстват заедно с едни от най-видните представители на индустрията днес.
В допълнение, организаторите са предвидили за всички интересуващи се списък на ценностите, които бъдещите кандидати трябва да изповядват.
Можете да го намерите тук.
Регистрацията е отворена за всички жени, транс или non-binary.
Крайният срок е 13 февруари 2023 година.
За повече информация или регистрация последвайте този линк.
See It Be It е програма за таланти, създадена през 2014 г. от Cannes Lions, целяща да постигне еднакво представителство между половете на лидерски и творчески позиции. През изминалите 9 години програмата е създала международна общност от над 100 творци, които благотворно да повлияят постигането на тази цел. През 2017 година за участие в програмата беше избрана Мария Милушева, Творчески директор в Noble Graphics
Известен е победителят в конкурса за ново лого и идентичност...
Тристранният проект на НБУ, БАР и БАКА е отличен за...
Сред обявените награди са 10 от най-добрите кампании в състезанието,...
Организационният комитет на ФАРА обяви състава на журито на двадесет и третото...
На 18 и 19 май, на територията на Disseny Hub...
Лятното издание на Webit в София на 28 юни в...
17 проекта бяха подадени за участие в конкурс, обявен от...
Илияна Илиева, студент в специалност „Реклама“ на Нов български университет,...
Общо 31 екипа се състезаваха в конкурсната програма на Young...
Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) провежда конкурс за лого...
Все още имате време да се присъединят към Киевския международен...
Очаквайте “Печелившата истина: нови възможности” – PR форум към BAPRA...
До участие в анонимния конкурс за лого и графична идентичност...
126 са ентритата за конкурса BAPRA Bright Awards тази година...
24-ият Киевски международен фестивал на рекламата обявяви екипите за журиране....
Българската асоциация на комуникационните агенции, официален представител на Cannes Lions...
А все още има хора, които не разбират, че до...
Стандартният краен срок за подаване на заявки изтича след по-малко...
Редовното Общо събрание на Сдружение „Българска асоциация на комуникационните агенции“...
Влиятелният комуникационен професионалист Роб Морбин, понастоящем изпълнителен директор на Международната...
В отворено писмо до политическите партии 12 асоциации от водещи...
От 8 до 10 юни 2023 г. ще се проведе двадесет и...
Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) обявява конкурс за лого и...
Независимо дали сте от скоро в комуникационната индустрия, или просто...
Състезанието Golden Drum е официално отворено за подаване на заявки...
Второто издание на Agenncy Exchage вече стартира и е в...
LIONS дава възможността на над 130 млади таланти да предизвикат...
Тази година мотото на конкурса е „В светлината на истината“...
Експерти от 19 страни по света вече са влезли в...
Константин Трендафилов, съсобственик и творчески директор на Human, е част...
ЗА ВТОРА ПОРЕДНА ГОДИНА ОТБОР В СЕКТОР ЛЕКАРСТВА БЕЗ РЕЦЕПТА...