16.02.2018

SEE IT BE IT ПРИЕМА КАНДИДАТУРИ ЗА ИЗДАНИЕТО СИ ПРЕЗ 2018 ГОДИНА

Spotify се включва като официален партньор на глобалната програма
Организаторите на фестивала Cannes Lions 2018 приемат кандидатури за участие в See It Be It 2018, като обявиха допълнителни пет места за участие в програмата. Това означава, че тази година 20 жени от творческия сектор ще имат възможността да бъдат част от програмата за кариерно развитие.
See It Be It стартира през 2014 г. с цел да привлече вниманието върху проблема с неравенството на половете на по-старши и ръководни позиции и да подтикне индустрията към действие. През 2017 г. България имаше участник в програмата в лицето на Мария Милушева, творчески директор на Noble Graphics.
Изградена върху миналогодишната тема за „Увереността“, темата за 2018 г., поставена от тазгодишния посланик Chloe Gottlieb – EVP, Chief Creative Officer, R/GA, е „Лидерството“.

Изпълнителният директор на програмата за Cannes Lions Louise Benson споделя, че See It Be It предоставя възможността за промяна на съотношението на жените-творчески директори, които към момента са само 11% в цялата индустрия. „Най-правилният начин да помогнем на промяната да се случи е като действаме.“
Потенциалните жени-кандидати, заинтересовани от участие в програмата, трябва да посетят www.canneslions.com/see-it-be-it , за да се запознаят с условията за участие и да подадат своята кандидатура преди крайния срок 16 март.
Повече информация може да се получи от организаторите на e-mail: seeitbeit@canneslions.com.

Запиши се за нашия бюлетин