Spotify се включва като официален партньор на глобалната програма
Организаторите на фестивала Cannes Lions 2018 приемат кандидатури за участие в See It Be It 2018, като обявиха допълнителни пет места за участие в програмата. Това означава, че тази година 20 жени от творческия сектор ще имат възможността да бъдат част от програмата за кариерно развитие.
See It Be It стартира през 2014 г. с цел да привлече вниманието върху проблема с неравенството на половете на по-старши и ръководни позиции и да подтикне индустрията към действие. През 2017 г. България имаше участник в програмата в лицето на Мария Милушева, творчески директор на Noble Graphics.
Изградена върху миналогодишната тема за „Увереността“, темата за 2018 г., поставена от тазгодишния посланик Chloe Gottlieb – EVP, Chief Creative Officer, R/GA, е „Лидерството“.
Изпълнителният директор на програмата за Cannes Lions Louise Benson споделя, че See It Be It предоставя възможността за промяна на съотношението на жените-творчески директори, които към момента са само 11% в цялата индустрия. „Най-правилният начин да помогнем на промяната да се случи е като действаме.“
Потенциалните жени-кандидати, заинтересовани от участие в програмата, трябва да посетят www.canneslions.com/see-it-be-it , за да се запознаят с условията за участие и да подадат своята кандидатура преди крайния срок 16 март.
Повече информация може да се получи от организаторите на e-mail: seeitbeit@canneslions.com.