11.10.2024

Saatchi&Saatchi Sofia със злато от Golden Drum 2024

С четири награди се завърнаха четири български агенции членове на БАКА от 30-ото издание на фестивала Golden Drum.

Saatchi & Saatchi Sofia спечелиха „Златен барабан“ за радио рекламата „400 теста“ за Porsche Bulgaria.

Със сребърна награда беше отличена агенция Huts Group за кампанията „Животът няма аутокорект“ за платформата „Как се пише?“ в категория CREATIVE USE OF MEDIA, Social Platforms.

Две бронзови награди потеглиха от Порторож към София. Бронз спечелиха Next DC с работата на агенцията за Brown Forman – „Клек Шот“ в категория GENIUS LOCI/LOCAL SPIRIT.

В същата категория с бронз беше отличена агенция Noble Graphics за кампанията „Ул. Георги Николов“ за Фондация „Документалистите“. Кампанията стана финалист и в категория HEALTH & WELLNESS, Non-profit Health Awareness.

Победителите в 30-ото издание на Golden Drum бяха обявени на официална церемония, която се проведе вечерта на 10 октомври в Порторож, Словения.

Заявките за участие в конкурсната програма на Фестивала, подадени от агенции и компании от 32 държави, бяха разгледани и оценени от жури, съставено от доказани професионалисти от цял свят, в което участваха и двама представители на България:

Мария Тодорова, Основател, Chief Executive Officer и Chief Creative Officer на NEXT-DC за категориите в раздел Creative Business Excellence, както и в специалната група All Juries, и Желез Атанасов, Strategic Planning Director в Noble Graphics, за категориите в раздел Creative Media Excellence.

Всички победители, финалисти и архив на участващите рекламни форми и комуникационни кампании може да бъдат разгледани на https://goldendrum.com/showcase  

Запиши се за нашия бюлетин