Вашият шанс да създадете промяна отново е тук. The Brief се завръща за четвъртото си издание.
Ако сте креативен стратег или маркетолог, The Brief ви дава невероятна възможност – работата ви да бъде оценена от жури на ниво Cannes Lions. Това е вашият шанс да получите признание на глобална сцена и да си сътрудничите с хора от различни култури, за да стимулирате положителна промяна за глобалното общество.
Миналата година 260 участници от 55 държави работиха върху едно и също предизвикателство, използвайки тяхната креативност за добро, за да създадат кампании за изменението на климата с New Zero World.
За The Brief #4, LIONS си партнира с UNICEF, за да създадат глобален бриф, който да призове творческата индустрия да вдъхнови действията на децата по начин, който да преобрази преобладаващото безпокойство на днешния ден в надежда.
И ако правенето на добро в света не е достатъчно възнаграждаващо, победителите в The Brief получават пропуски за делегат на Cannes Lions 2025.
Регистрацията за участие за The Brief #4 приключва на 8 август.
Това е вашият момент. Бъдете част от него.
ГРАФИК НА СЪСТЕЗАНИЕТО
Applications close: Thursday 8 August
Live client briefing on Zoom: Wednesday 28 August
Creative sprint: Wednesday 28 August – 24 September
Mid-sprint Q+A on Zoom: Thursday 12 September
Submission deadline: Tuesday 24 September
Shortlist announced: Friday 1 November
Live judging session on Zoom: Monday 18 November
Winners announced: Monday 25 November