31.07.2024

LIONS x UNICEF | Регистрирайте се сега, за да използвате креативността си за добро

Вашият шанс да създадете промяна отново е тук. The Brief се завръща за четвъртото си издание.

Ако сте креативен стратег или маркетолог, The Brief ви дава невероятна възможност – работата ви да бъде оценена от жури на ниво Cannes Lions. Това е вашият шанс да получите признание на глобална сцена и да си сътрудничите с хора от различни култури, за да стимулирате положителна промяна за глобалното общество.

Миналата година 260 участници от 55 държави работиха върху едно и също предизвикателство, използвайки тяхната креативност за добро, за да създадат кампании за изменението на климата с New Zero World. 

За The Brief #4, LIONS си партнира с UNICEF, за да създадат глобален бриф, който да призове творческата индустрия да вдъхнови действията на децата по начин, който да преобрази преобладаващото безпокойство на днешния ден в надежда.

И ако правенето на добро в света не е достатъчно възнаграждаващо, победителите в The Brief получават пропуски за делегат на Cannes Lions 2025.

Регистрацията за участие за The Brief #4 приключва на 8 август.

Това е вашият момент. Бъдете част от него.

ГРАФИК НА СЪСТЕЗАНИЕТО

Applications close: Thursday 8 August

Live client briefing on Zoom: Wednesday 28 August

Creative sprint: Wednesday 28 August – 24 September

Mid-sprint Q+A on Zoom: Thursday 12 September

Submission deadline: Tuesday 24 September

Shortlist announced: Friday 1 November

Live judging session on Zoom: Monday 18 November

Winners announced: Monday 25 November

Запиши се за нашия бюлетин