27.02.2023

LIONS СТАРТИРА ПРОГРАМА LIONS SCHOLARSHIP

LIONS дава възможността на над 130 млади таланти да предизвикат и докажат себе си пред творческата общност на Cannes Lions 

LIONS обяви лансирането на стипендиантски програми под името LIONS Scholarship. Те са предназначени да подкрепят следващото поколение таланти, като се отдава възможността за напълно финансирано участие в творческите академии – Cannes Lions Brand Marketers и Creative Academies, които се провеждат по време на фестивала през юни.

Новата инициатива е редом с набор от програми за таланти, които са част от стремежа на LIONS да предостави повече възможности с напълно финансирани програми за таланти от Cannes Lions.

Simon Cook, главен изпълнителен директор на LIONS, сподели: „Прекарахме 70 години в оформянето на кариери, поддържането на партньорства и развитието на творчеството в глобален мащаб. Докато очакваме с нетърпение следващите 70 години, ние ще се фокусираме върху създаването на възможности, предоставянето на достъп и отглеждането на следващото поколение креативни маркетингови лидери. Като част от мисията ни е да подкрепяме онези, които са „в процес на създаване“ и да стимулираме напредъка на хората, ние отваряме Фестивала за повече от 130 души от групи, които са слабо представени в творческите индустрии. За да отбележим нашето 70-то издание, ние представяме първата програма LIONS Scholarship. Тази инициатива има за цел да увеличи достъпността на специално създадените академии на Cannes Lions, които предлагат кариерна образователна програма в сърцето на фестивала.”

Програмата за таланти на LIONS включва набор от инициативи за ранна кариера с LIONS академии и състезания, предназначени да дадат тласък на младите таланти в тяхното кариерно развитие. Освен това текущите програми на LIONS продължават и тази година, включително See It Be It, която има за цел да помогне за постигане на равно представителство на половете на творческите директори и лидери.

В по-широката програма за таланти са включени инициативи, които са били проектиран в партньорство с глобалната творческа индустрия. Те включват: програма с The Black Executive CMO Alliance да доведе бъдещите лидери от The BECA Playbook в Кан; безплатни пропуски за победителите в образователната програма Perifa, която е предназначена за творци от бразилските периферии; подкрепа на инициативата #CannesForAll, стартирана от Brixton Finishing School, DigiLearning Foundation и Lollipop Mentoring, и продължаващо партньорство с Cephas Williams за осигуряване на цветнокожи таланти с достъп до Cannes Lions.

Пълни подробности за всички програми LIONS Scholarship, както и как да кандидатствате, можете да намерите на canneslions.com/initiatives/talent-programmes

Cannes Lions се провежда от 19 до 23 юни в Кан, Франция.

Запиши се за нашия бюлетин