Международният творчески фестивал KIAF представи част от членовете на журито. Заявките от конкурсната програма ще бъдат оценявани от видни професионалисти от индустрията, чиито кампании са отличавани на международни фестивали и състезания, в това число и Cannes Lions.
Някои от международните членове на журито са, както следва:
- Edson Athayde, CEO & Creative Director, FCB Lisbon, Portugal
- Paolo Boccardi, Customer Experience Creative Director, VMLYR Milan, Italy
- Robert Boyle, Creative Director & Head of Art, BBDO Dublin, Ireland
- Istvan Bracsok, Chief Creative Officer & Founding Partner, White Rabbit Budapest, Hungary
- Davor Bruketa, Co-Founder, Chief Creative Officer & Head of Design, Bruketa&Zinic&Grey, Croatia
- Dace Izabella Grundsteina, Art Director, MAGIC, Latvia
- Luca Lorenzini, Co-Founder & Executive Creative Directors, SMALL, USA
- Pia Lystad, Art Director, POL, Norway
- Kerstin Raidma, Creative Director, Tabasco, Estonia
- Temur Sadi, Design Director, MA’NO Branding Agency, Uzbekistan
Предстои да бъдат обявени и останалите членове. След като всички те станат известни, журито ще бъде подразделено на пет групи, които ще оценяват различни раздели категории.
Тази година фестивалът е фокусиран върху социално значимите рекламни комуникации.
Конкурсната програма е съставена от 13 категории, а най-новата сред тях – „PEACE“ –е освободена от такса за участие. Категорията приема творчески разработки, които се опълчват на войната, агресията, геноцида, престъпленията срещу човечеството, в това число и настоящата война на територията на Украйна.
Повече за категориите можете да научите тук.
Онлайн платформата на фестивала е отворена за заявки, като на 1 февруари изтича ранният срок.
Крайният срок за участие е 21 април, а победителите ще станат ясни в края на месец май 2023.
KIAF е част от проекта Ukrainian Creative Stories и се организира от Общоукраинската рекламна коалиция (All-Ukrainian Advertising Coalition VRK).