Общоукраинската рекламна коалиция и Полската aсоциация за маркетингови комуникации SAR, като най-големите асоциации за реклама и комуникации на двата пазара, се обединиха и преобразуваха Киевския международен рекламен фестивал, KIAF, в проект за международна подкрепа на украинската рекламна индустрия – Ukrainian Creative Stories (UCS).
Конкурсната програма на 23-ия Киевски международен рекламен фестивал (KIAF) ще бъде съкратена, като фокусът ще бъде поставен върху категория Positive Change, където се награждават проекти за креативността им в социално значими комуникации.
В мирни времена участието в KIAF означава да се състезаваш и да победиш. Сега, във време на война, това означава да помогнеш на Украинската творческа индустрия.
Как можете да помогнете?
– Като изпратите заявка в конкурсната програма 2022;
– Като разпространите информация за USC 2022 сред колегите си от други агенции;
– Като преведете средства по сметката в подкрепа на рекламната индустрия на Украйна
Въз основа на заплащането за участие в конкурсната програма от международни агенции и дарените средствата ще бъде създаден фонд за подкрепа на украинските рекламни агенции.
Състезателната програма на KIAF има 3 категории:
– Commercial – творчески комуникации, създадени от или за марки;
– Non-Profit – творчески комуникации, създадени от или за обществени организации, благотворителни организации, организации с нестопанска цел.
– #StandWithUkraine – творчески комуникации, създадени за подкрепа на Украйна и помощ в борбата срещу руската агресия. Можете да подадете заявка на сайта на конкурса: https://creative-stories.com.ua/
Крайният срок за участие е 20 май.
Обявяването на победителите е на 14-15 юни.