14.02.2017

JONATHAN MILDENHALL, CHIEF MARKETING OFFICER НА AIRBNB ЩЕ РЪКОВОДИ ЖУРИТО ЗА ТВОРЧЕСКА ЕФЕКТИВНОСТ

Организаторите на 64-ото издание на международния фестивал за креативност Cannes Lions обявиха главния маркетинг директор на Airbnb Jonathan Mildenhall като председател на журито за категория Creative Effectiveness. Журито се състои от равен брой представители на клиенти и агенции. Самият Mildenhall е работил и от двете страни. Стартирайки през 1990 в McCann-Erickson, той беше вицепрезидент Global Advertising Strategy and Content Excellence в Coca-Cola през 2013, когато компанията получи наградата Cannes Lions Creative Marketer of the Year.
Creative Effectiveness е единственото световно признание, което оценява връзката между награждаваната креативност и бизнес резултатите.

Останалите членове на журито са:

Sudeep Gohil, Co-Founder, Tyde, Australia
Alegra O`Hare, VP Global Brand Communications – adidas Originals, adidas, Germany
Simone Tam, Chief Executive Officer, mcgarrybowen, Greater China
Tammy Einav, Chief Executive Officer, adam&EveDDB, UK
Esther ET Franklin, EVP, MD Strategy & Cultural Fluency, MediaVest | Spark, USA
Peter Carter, Harley Procter Marketing Director, Procter & Gamble, Global
Fernando Mercado, Head of Brand Marketing, Burger King, Global
Anindita Mukherjee, Global Chief Marketing Officer, S.C. Johnson & Son, Inc., Global
John Seifert, Worldwide Chairman & Chief Executive Officer, Ogilvy & Mather, Global

За повече информация посетете: https://www.canneslions.com/awards/the-lions/creative-effectiveness

Запиши се за нашия бюлетин