Безпрецедентната криза, предизвикана от пандемията с коронавирус, принуди комуникационните агенции да променят начина си на работа и да се адаптират към новите условия. В тази ситуация агенциите предприеха дейности, със които ефективно да комуникират ключови съобщения, свързани със здравето, да подкрепят клиентите си в комуникацията по време на кризата, да проучат и анализират тенденциите и перспективите пред рекламната индустрия по време на и след Covid-19.
„Новата реалност води до нови потребителски нужди и формиране на нови потребителски навици“, споделиха от екипа на Interpartners. В условията на извънредни условия на работа е „изключително важно да споделяме опит и да бъдем максимално полезни не само за клиентите си, но и за бранша и обществото.“
Още с първите часове и дни на извънредното положение заради COVID-19 Interpartners Group преформатира в онлайн уебинар своето авторско събитие Рекламен полуден. То вече има своите пандемични издания: Рекламен полуден Онлайн: Black Swan Edition (27 март), в което бяха представени данни и тенденции за първите промени в потребителското поведение, както и конкретни препоръки за комуникация в новата реалност; и Рекламен полуден Онлайн: Research & Data Edition съвместно с агенция Market Links с актуални данни за потребителските нагласи в България.