11.10.2023

Golden Drum 2023 обяви тазгодишните победителите

На 10 октомври Golden Drum 2023 приключи със закриваща церемония и връчване на големите награди на фестивала, подкрепено от Mastercard. Фестивалът най-накрая се завърна към корените си в Порторож.

Журито присъди 50 бронзови награди, 37 сребърни награди, 29 златни награди и 12 награди Grand Prix в различни групи и категории.

Агенцията-член на БАКА, proof. има две номинации за кампанията ‘the 6500 stadium‘ в категории  DIGITAL, MOBILE & TECHNOLOGY, Communication and Corporate Websites и SOCIAL GOOD, Non-profit Social Good.

Престижната титла Агенция на годината бе присъдена на LePub, докато McCann Worldgroup събра най-много точки и беше наградена с Мрежа на годината.

Най-добрата марка, която оставя следа и получава Brand Grand Prix, е Mastercard. Marcin Sosiński, McCann Полша, творческият директор зад кампанията „Where to Settle“, спечели престижната титла Креативен директор на годината, тази година подкрепена от Elan.

Титлата Независима агенция на годината, подкрепена от Allfred.io, беше присъдена на THIS IS LOCCO от Братислава.

Продуцентска агенция на годината стана израелската агенция Mud production, а титлата Дигитална агенция на годината отиде при MRM Румъния. Тази година отбеляза дебюта на Медийна агенция на годината, подкрепена от BH Telecom, а наградата отиде при UM Romania.

Разделът „All Juries“ присъди „Best of Genius Loci“, награда, която отпразнува местни творби, които представят техния отличителен местен дух, на McCann Полша за „Where to Settle“, направен за техния клиент Mastercard. Журито реши да не връчи наградата Best of Social Good и наградата Game Changer, предоставена от Telemach Словения.

Най-успешната агенция от Адриатическия регион, която получи специалната награда Адриатическа агенция на годината, подкрепена от Zavarovalnica Triglav, стана Via Media от Босна и Херцеговина с „Bingo“.

Най-новият член на Hall of Fame е Catalin Dobre, съизпълнителен директор и главен креативен директор, McCann Worldgroup Румъния и регионален креативен директор, McCann CEE. Сега той се присъединява към уважаваната кохорта от творчески визионери, които не само са вдъхновили, но са повлияли дълбоко света на творчеството, какъвто го познаваме.

Най-доброто креативно решение на конкурса Young Drummers Competition, съорганизирано от Словенската туристическа организация, е „When it’s a Match!“ направено от Paul Schneider от Schneider.Studio, Ереван, Армения.

Статуетките бяха изработени от екологично чисти материали.

Поздравления за всички печеливши идеи и екипи зад тях!

Вижте всички победители на: https://goldendrum.com/showcase

Вижте снимките от фестивала на: https://goldendrum.com/gallery

Запиши се за нашия бюлетин