Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), организатор на Effie България, представи регламента на конкурса през 2025 година, който е отворен за участие на компании рекламодатели и комуникационни агенции. В надпреварата за престижното отличие Effie могат да участват всякакъв вид маркетингови активности, създадени и реализирани в България в периода 1 януари 2024 – 31 август 2025 г., като това се отнася за всички представени елементи на кампанията.
Заявка за една кампания може да бъде подадена най-много в една категория от раздел „Секторни категории“ и в една категория от раздел „Специални категории“ от регламента на конкурса.
Тази година Effie България актуализира и разширява групата категории Digital, като заявки се приемат в следните отделни категории:
- Ангажиране на аудитории (Engaged Community)
- Директно към потребителите (Direct-to-Consumer)
- Изкуствен интелект (AI)
- Инфлуенсър маркетинг
- Маркетинг, насочен към резултатите (Performance Marketing)
- Социални мрежи
Дефинициите за всички конкурсни категории са публикувани на уебсайта на конкурса.
Конкурсът ще приема участия на комуникационни агенции и рекламодатели в три срока, със съответната такса:
- Първият срок за подаване на заявки изтича на 16 септември.
- До 25 септември ще се приемат заявки с такса във втори срок.
- Третият, краен, срок за участие е 7 октомври.