ФОРУМ 2012

3 април 2012 София
ФОРУМ 2012

Всички, които обичат да дъвчат темата за Рекламата, са поканени на 3 април в Модерен театър на освежаващ духа AdForum, организиран от Асоциацията на рекламните агенции – България. 
В рамките на един ден, за 16-та поредна година, ще бъдат разтегляни локалните и глобалните тенденции в рекламата, ще бъде предъвквана комуникацията между рекламни агенции, клиенти и медии с цел предотвратяване на кариеси, и не на последно място – ще се обменя опит, свързан с постигането на Реклама с искрящо бели зъби.
Не са за изпускане и лекциите на водещите специалисти в областта. Пол Арнолд ще представи формулата на професионалния “Storytelling” за по-дълготраен и по-силен ефект, а Пол Бърнс ще анализира “The importance of Learning and Development and how to put a great training plan together”, което ще доведе до повишаване на нивата на pH.

ПРОГРАМА
09.00 – 10.00
Регистрация на участниците10.00 – 10.10
Откриване на Форума
Красимир Гергов
Председател
Българска асоциация на комуникационните агенции10.10 – 10.30
2011 – на какво ни научи кризата?
Иво Цеков
Пиеро97 МА

10.30 – 10.40
bSales – за постоянството в успехите и иновациите
bTV Media Group

10.40 – 10.50
Differentiate or Die
Какво е важно, когато „всички са навсякъде“
Лилия Апостолова
Изпълнителен директор
Икономедиа

10.50 – 11.20
Как изхарчихте вашите пари за реклама?
Наградите за ефективност на рекламата EFFIE

Ненад Лозович
Управител
New Moment New Ideas Company
Член на жури на Euro Effie

11.20 – 11.45
Кафе пауза

11.45 – 11.50
Аудиторията търси.
Презентация TV7

11.50 – 13.00
Storytelling
Paul Arnold
EACA International School of
Advertising and Communications

13.00 – 13.40
Обедна почивка13.40 – 14.40
The importance of Learning and Development and how to put a great training plan together
Paul Burns
EACA International School of
Advertising and Communications14.40 – 15.10
Мобилната реклама в България – екзотика или първи стъпки в бизнеса?
Венцислав Костов
Httpool България

15.10 – 15.40
Анализ на потреблението на мобилни услуги в България в периода 2010 – 2011г.
Красен Хинков
Директор Продукти и услуги
Мтел

15.40 – 16.00
Кафе пауза

16.00 – 16.30
Саморегулация на търговската комуникация – практика на Етичната комисия и перспективи
Гриша Камбуров
Председател
Етична комисия към НСС

16.30 – 17.00
Промяната на потребителското поведение и мястото на брандинга в съвременната икономическа обстановка (брандинг по време на криза)
Юлиaн Добрев
Прагматика

17.00
Представяне на наградените реклами от Фестивала „Cannes Lions 2011”

20.30
bSales DJ Party
bTV Media Group

Запиши се за нашия бюлетин