Всички, които обичат да дъвчат темата за Рекламата, са поканени на 3 април в Модерен театър на освежаващ духа AdForum, организиран от Асоциацията на рекламните агенции – България.
В рамките на един ден, за 16-та поредна година, ще бъдат разтегляни локалните и глобалните тенденции в рекламата, ще бъде предъвквана комуникацията между рекламни агенции, клиенти и медии с цел предотвратяване на кариеси, и не на последно място – ще се обменя опит, свързан с постигането на Реклама с искрящо бели зъби.
Не са за изпускане и лекциите на водещите специалисти в областта. Пол Арнолд ще представи формулата на професионалния “Storytelling” за по-дълготраен и по-силен ефект, а Пол Бърнс ще анализира “The importance of Learning and Development and how to put a great training plan together”, което ще доведе до повишаване на нивата на pH.
Регистрация на участниците10.00 – 10.10
Откриване на Форума
Красимир Гергов
Председател
Българска асоциация на комуникационните агенции10.10 – 10.30
2011 – на какво ни научи кризата?
Иво Цеков
Пиеро97 МА
10.30 – 10.40
bSales – за постоянството в успехите и иновациите
bTV Media Group
10.40 – 10.50
Differentiate or Die
Какво е важно, когато „всички са навсякъде“
Лилия Апостолова
Изпълнителен директор
Икономедиа
10.50 – 11.20
Как изхарчихте вашите пари за реклама?
Наградите за ефективност на рекламата EFFIE
Ненад Лозович
Управител
New Moment New Ideas Company
Член на жури на Euro Effie
11.20 – 11.45
Кафе пауза
11.45 – 11.50
Аудиторията търси.
Презентация TV7
11.50 – 13.00
Storytelling
Paul Arnold
EACA International School of
Advertising and Communications
Обедна почивка13.40 – 14.40
The importance of Learning and Development and how to put a great training plan together
Paul Burns
EACA International School of
Advertising and Communications14.40 – 15.10
Мобилната реклама в България – екзотика или първи стъпки в бизнеса?
Венцислав Костов
Httpool България
15.10 – 15.40
Анализ на потреблението на мобилни услуги в България в периода 2010 – 2011г.
Красен Хинков
Директор Продукти и услуги
Мтел
15.40 – 16.00
Кафе пауза
16.00 – 16.30
Саморегулация на търговската комуникация – практика на Етичната комисия и перспективи
Гриша Камбуров
Председател
Етична комисия към НСС
16.30 – 17.00
Промяната на потребителското поведение и мястото на брандинга в съвременната икономическа обстановка (брандинг по време на криза)
Юлиaн Добрев
Прагматика
17.00
Представяне на наградените реклами от Фестивала „Cannes Lions 2011”
20.30
bSales DJ Party
bTV Media Group