ФОРУМ 2008

26 февруари 2008 София
ФОРУМ 2008

Дванадесети рекламен форум
26 февруари 2008

На 26 февруари 2008 г. в зала 6 на НДК се състоя дванадесетият Рекламен форум. 28 % ръст на рекламата през 2007 г. спрямо предходната година отчете председателят на УС на АРА – България, Красимир Гергов. Приходите от реклама в медиите са достигнали 243 млн.евро, като с най-голям дял от пазара е телевизионната реклама, а рекламата в интернет отбелязва най-голям ръст – 89 %.
Пълната програма, имената на всички презентатори и техните представяния можете да намерите на сайта на форума.

ПРОГРАМА

09.30 – 10.00
Регистрация на участниците

10.00 – 10.20
Откриване на Форума
Красимир Гергов
Председател на УС на АРА – България

10.20 – 11.00
„Взаимоотношения рекламодател – рекламна агенция. Гледната точка на рекламодателя.“
Ралица Скорчева – Славова
Maxxium Bulgaria

11.00 – 11.30
„Тенденции и перспективи пред българския телевизионен пазар“
Маргарита Александрова
Balkan News Corporation

11.30 – 11.50
„Гледай какво става“ 
Огнян Димов
TV2

11.50 – 12.10
Кафе пауза

12.10 – 12.30
„Комедийният канал GTV през 2008“
Надежда Добрева
GTV

12.30 – 12.50
„Think impact“
Красимир Димитров
Diema Vision Group

12.50 – 13.10
„Fox Channels България: „Ние забавляваме хората!“, а всъщност кой се забавлява?“
Людмил Караджов
Fox International Channels Bulgaria

13.10 – 13.25
„B2B (business-2-business) медиите като информационен източник и рекламен носител“
Веселка Данчева
Икономедиа

13.25 – 13.55
„Употреби и злоупотреби с груповите дискусии“
Доц. д-р Симеон Желев
Прагматика

13.55 – 14.45
Обедна почивка

14.45 – 15.00
„Представяне на Одит Бюро по Тиражите – България
Бисер Боев“
Икономедиа

15.00 – 15.20
„Най-ефективни начини за реклама в Интернет“
Иво Георгиев
Investor.bg

15.20 – 17.00
„Creativity to hell – we have to sell!“
Dr. Alfred Koblinger (bio)
Board Member of Proximity Worldwide and CEO of BBDO Group Austria

17.00 – 17.20
Кафе пауза

17.20 – 18.05
„What makes a campaign a golden campaign? – Review on the winning campaigns at Golden Drum 2007“;
Rudi Kobza
Chairman of Draftfcb Kobza & Lowe GGK and President of the GD Campaign Jury 2007

18.05 – 18.45
„Unfair Commercial Practices Directive implementation. Establishing effective self-regulation“
Monika Korkosova
Executive Director
Slovak Advertising Standards Counsil

18.45 – 19.00
„Социалната реклама – липсващата връзка между дарителите и смислените каузи“
Весела Герчева
Български Дарителски Форум

 

25 февруари 2008 /понеделник/

20.00 
Парти, организирано от bTV

Запиши се за нашия бюлетин