12.12.2024

Eurobest обяви наградените кампании за 2024 година!

На 11 декември 2024 г. се проведе церемонията по награждаването на Eurobest – едно от най-престижните събития в света на рекламата и комуникациите, което отличава най-добрите творчески проекти в Европа. Тази година в конкурса бяха подадени 2528 заявки, като 228 проекта от 18 пазара бяха наградени за своето изключително качество и иновации.


Акценти от церемонията

Eurobest 2024 представи разнообразие от вдъхновяващи проекти и ключови тенденции, които оформят бъдещето на креативната индустрия:

  • CHINA, Мадрид, Испания, спечели първата си Гран При награда за филма „Шах“ – проект за Sitges – Международен фестивал на фантастичното кино в Каталуния.
  • Тенденции в креативността за 2024 включват:
  • Устойчивост и ефективност – кампании, които насърчават разумното потребление и екологичните ползи.
  • Силата на хумора – свежи и оригинални подходи, които привличат вниманието и остават в съзнанието на аудиторията.
  • Човешкият фактор – историите с емоционален заряд и автентични послания стават все по-влиятелни.

Победители в категория Grand Prix

В различните категории бяха отличени изключителни проекти, които демонстрират иновации, креативност и ангажираност:

  • Аудио & Радио: „Музеи в кръчмите“ за Heineken, от LePub, Милано, Италия.
  • Бранд активации: „Ежедневният тактик“ за Xbox, от McCann, Лондон, Великобритания.
  • Филм: „Шах“ за Sitges, от CHINA, Мадрид, Испания.
  • Дизайн: „855-HOW-TO-QUIT-(OPIOIDS)“ за Anzen Health, от Serviceplan, Мюнхен, Германия.
  • Иновации: „Pink Chip“ за DEGIRO, от AKQA, Амстердам, Нидерландия.

Young Creatives Конкурс

Тазгодишното състезание за млади криейтиви имаше рекорден брой участници – 217 отбора от 26 пазара. Задачата беше да създадат интегрирана кампания в подкрепа на каузата на Salvamento Marítimo Humanitario – НПО, която защитава правата на мигрантите и бежанците.

Сред победителите са:

  • Злато: „Waves of Donating“ от екип от Обединеното кралство.
  • Сребро: „Shipping Fee“ от екип от Унгария.
  • Бронз: „Flight For Life“ от екип от Германия.

Вижте всички победители тук: https://www.lovethework.com/work-awards/results?festival_name=Eurobest


Eurobest Creativity Доклад

Пълният списък с победителите, както и Eurobest Creativity Report, предоставящ анализ на тенденциите и задълбочени коментари от журито, са достъпни на платформата The Work.

Запиши се за нашия бюлетин