По време на първия кръг журиране бяха избрани 36 кампании, които да преминат към втория и финален кръг на Effie Awards Europe 2019. Effie Europe е ежегоден конкурс, който награждава най-ефективните мултинационални комуникационни кампании в Европа и е символ на доказана рекламна ефективност и съвместното партньорство между клиент и агенция.
Финалистите идват от редица агенции от Белгия, Чехия, Дания, Финландия, Франция, Германия, Словения, Испания, Швейцария, Украйна и Великобритания. Финалистите може да намерите тук.
Тазгодишното жури, за първи път в историята на европейската програма на конкурса, се съпредседателства от представител от страната на клиента и на агенцията: Bastien Schupp, Vice President, Global Brand Strategy и Marketing Communication в Groupe Renault и Harjot Singh, Chief Strategy Officer в McCann Worldwide. Те ще се срещнат на 26 и 27 юни, за да разгледат кампаниите финалисти. Второто жури ще събере почти 40 специалисти от 17 държави и ще определи победителите за 2019 година. Пълното жури на 2-ри кръг може да намерите тук.
Победителите в тазгодишния конкурс ще бъдат обявени на 15 октомври 2019 г. на Гала наградите в La Madeleine, Брюксел.
Регистрацията за Гала наградите ще бъде отворена от средата на юли на официалния уебсайт на Effie Europe http://www.effie-europe.com. Всички победители ще бъдат публикувани в уебсайта на 16 октомври 2019 г.
Effie Awards Europe се организира от Европейската асоциация на комуникационните агенции (EACA) с подкрепата на Facebook, Google, European Interactive Digital Advertising Alliance (EDAA), The European Publishers’ Council, WARC, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief & Viva Xpress Logistics.