Журито на Еffie Europe ще търси широк набор от качества във всяка кампания и ще оцени всяка заявка въз основа на четири основни компонента: Пазарна среда, предизвикателства и цели, Инсайт и стратегическа идея, Реализация на идеята и Резултати.
Над 100 експерта в индустрията от 26 европейски държави ще определят победителите за 2022 г.:
- първият кръг журиране за секция Multi-market & Positive Change ще се проведе онлайн между 3-14 октомври. На финалния кръг журирането е разделено на две групи и ще се събере виртуално на 2 и 3 ноември, за да определи победителите в тази секция.
- журито, разделено на две групи, за секция Best of Europe е насрочено да журира на 12 и 13 октомври, като ще се събере във виртуална сесия, спонсорирана от Google. Почти 30 професионалисти от цяла Европа ще прегледат и обсъдят креативността и ефективността на най-добрите заявки от националните състезания Effie в Европа.
- секция Grand Effie Jury ще се журира на 14 ноември, за да бъде избрана най-ефективната, въздействаща кампания на годината, която ще служи като еталон.
В тазгодишното жури преставители за България са:
I кръг журиране – Multi-Market & Positive Change Effies
Мартин Димитров, Творчески директрор, Nitram
Юлиян Добрев, Управляващ директор и ръководител на анализите, BluePoint Research and Consulting
II кръг журиране – Multi-Market & Positive Change Effies
Грета Колева, Управляващ директор, Graffiti BBDO & Proximity Sofia/BBDO Group Bulgaria
Десислава Проева, Директор продажби в bTV Media Group
Best of Europe Jury
Иво Алтънов, Управляващ директор, Noble Graphics
Гергана Иванова, Управляващ партньор, The Smarts Group
Победителите ще бъдат обявени по време на виртуална церемония по връчване на наградите Effie Europe на 30 ноември.
Системата за подаване на заявки все още е отворена, като сроковете са:
Втори срок за подаване на заявки: 29 август
Трети краен срок за подаване на заявки: 12 септември
Повече информация относно състезанието, таксите и крайните срокове можете да намерите на: www.effie-europe.com/call-for-entries/.