Европейската асоциация на комуникационните агенции (EACA) публикува наръчника „She is a Keeper“, разработена от работната група на EACA Diversity, Equity, and Inclusion Task Force. Този нов ресурс събира 35 успешни политики и най-добри практики от членовете на EACA от различни държави и корпорации, предназначени да задържат жените в индустрията и да подобрят кариерата им.
„Задържането на жените в рекламната индустрия не е свързано само с честност, но и с бизнес смисъл. Създавайки култура, която цени и подкрепя жените, можем да се възползваме от уникални таланти и перспективи и да отключим пълния потенциал на нашата индустрия“ — Faye Raincock, председател на работната група на DEI
Обръщайки се към критичния проблем с жените, напускащи рекламната индустрия на различни етапи от кариерата, наръчника предлага решения, за да ги подкрепи в критични моменти на тяхната кариера.
Разгледайте този инициатива, за да стимулирате задържането на талантите си, да дадете възможност на жените във вашите агенции и да почерпите вдъхновение от европейските прозрения за местно въздействие.
Прочетете наръчника тук.