Фестивалът Cannes Lions, който ще се проведе с изцяло дигитален облик под формата на Cannes Lions Live от 21 до 25 юни, обяви стартирането на нова онлайн платформа – Creativity On Demand. Всеки желаещ да се включи в нея, ще получи достъп при запитване, позволяващ му да гледа различни тематични сесии, водени от доказали се лидери в индустрията. Сесиите ще засегнат следните теми: “Как COVID-19 промени всичко”, “Как да се справяме с кризата”, “Това е пътуване, а не дестинация”, “Как да се фокусираме върху процъфтяването, а не оцеляването”, “Ще успеят ли брандовете да спасят света”, ”Дебнеш ли ме?”, ”Мимолетна мода или бъдеще?”, “Проблемът със ‘ваниловото’ съдържание”.
Creativity On Demand съчетава в себе си подбор от най-добрите крафт филми, продуцирани от най-награждаваните творци в света и удостоени с награди LIONS. Към платформата се включват и партньори, като: Accenture Interactive, Amazon и Procter and Gamble. Creativity On Demand дава на всеки, получил достъп, възможността да се вдъхнови, да предизвика себе си, да оспори вижданията си и да се присъедини към творческата революция на Cannes Lions.
Платформата ще излъчи интригуващи срещи и интервюта, в които зрителите ще могат да се срещнат с актрисата и продуцент Рийз Уидърспун, председателя и изпълнителен директор на MediaLink Майкъл Е. Касан. Получилите достъп ще могат да се докоснат и до вдъхновяващата личност Ювал Ноа Харари – историк и най-продаваният автор на „Sapiens“ и „Homo Deus“, който ще засегне темата: “Как трансформиращата се сила на сторителинга може да развие различните общества и марки”. Към тази тема ще се включи и Нийл Линдзи, вицепрезидент, премиер и маркетинг директор на Amazon.
На същата цена, на която е дигиталният достъп до Cannes Lions Live и Creativity On Demand, може да получите и годишно членство, включващо многобройни предимства. Повече информация за предимствата и как да станете член в LIONS може да откриете тук.