Cannes Lions International Festival of Creativity 2020 няма да се проведе през октомври 2020 година, след като беше пренасрочен заради пандемията в коронавирус. Фестивалът взе трудното решението да бъде отменен за тази година и следващото издание да се състои от 21 до 25 юни 2021 г.
Извънредната ситуация с COVID-19 в цял свят и нейното въздействие върху потребителите в маркетинговата, креативната и медийната индустрия измести драстично приоритетите както на потребителите, така и на комуникационния бизнес. В момента всички работят към необходимостта да защитят хората, да обслужват потребителите с основните елементи и да запазят бизнеса, обществото и икономиката.
Фокусът на Cannes Lions винаги е бил работещата и вдъхновяваща креативност в комуникацинния бизнес. Именно заради това Фестивалът разбира предизвикателствата, пред които е изправен бранша, както и промяната във фокуса на индустрията. Новината е публикувана на официалния сайт на Cannes Lions.