Фестивалът Cannes Lions обяви нови инициативи през 2017, за да помогне на младите криейтиви за успешното им развитие в индустрията.
За да разпространи и популяризира мнението на младите криейтиви, Cannes Lions стартира проучването ‘The Future of Creativity: The Cannes Lions Young Creative Poll’.
Попълването на този кратък въпросник, отворен за хора на възраст под 30 години, отнема най-много две минути и ще представи обобщение какви са възгледите на младите по отношение на индустрията и как виждат бъдещето си в нея. Резултатите ще бъдат публикувани през месец май.
Организаторите на Фестивала стартират инициативата The Night School. Районът, в който се помещават учебните зали, ще бъде преобразен по тъмно в пространство за всички посетители на фестивала Cannes Lions, където те ще могат да се запознаят с творчески идеи и да се забавляват по време на уъркшопове.
Cannes Lions стартира своята триседмична програма Masters of Creativity, създадена да подпомогне талантите в индустрията да се изкачат нагоре в професионалната йерархия. Тази година предизвикателството към участниците, описано в бриф наличен за изтегляне на www.canneslions.com, е да убедят възрастните потребители, че бисквитите Oreo не са само за деца.