24.09.2019

CANNES LIONS ПУБЛИКУВА GLOBAL CREATIVITY REPORT ЗА 2019

Партньорите от WARC представят задълбочено редакторско съдържание, включващо инсайти и анализ на кампаниите, спечелили „Лъвове“

Акцентите на доклада включват:
Творчески бранд на годината
Регионална мрежа на годината
Агенция и Независима агенция на годината
Класация за Агенция на годината за регион, държава и град
Глобално класиране за Творчески директор, Арт директор, Копирайтър

Cannes Lions обяви публикуването на Global Creativity Report за 2019, водещия ресурс в индустрията за сравнителен анализ на креативността и ефективността. Тази година докладът е разширен с участието на партньорите от WARC, глобална маркетингова компания.

Нови секции предоставят съдържание със задълбочени анализи и инсайти. Всяка секция разглежда едно от деветте фестивални направления и наградените работи, като се фокусира върху Grand Prix – признание, получено през 2019 година от държави като Канада, Китай, Израел, Полша и Обединените арабски емирства.

Докладът ни предоставя исторически данни и класации от Cannes Lions Special Awards, най-резултатните агенции, продуцентски компании, брандове и хора. Представя изчерпателен и обстоен преглед на ефективността на индустрията както регионално, така и глобално.

Сред едни от най-добрите представили се са Wieden+Kennedy, които взеха първо място за Агенция на годината, демонстрирайки силното си представяне на независима агенция по време на Фестивала. Също така са обявени и Агенция на годината и Независима агенция на годината, като се изтъкват най-добрите агенции в комуникациите, крафт, развлекателната индустрия, преживяванията, стоки. Победителите включват Droga5, Ню Йорк; RBK Communications Стокхолм; VMLY & R Полша, Варшава & VMLY & R, Канзас Сити.

‘‘…excellence across marketing and communications. WARC is delighted to have partnered on the Global Creativity Report, identifying the trends and themes across this body of work.”

Докладът включва и основните класирания: Мрежа на годината за първи път стана McCann Worldgroup, изкачвайки се до върха от четвърто място през 2018 г. Omnicom запазиха титлата си от 2018 г., класирайки се като номер едно холдингова компания за 2019 г.

Обявени са и регионалните мрежи на годината. BBDO Worldwide взе наградата за Азиатско-тихоокеанският регион; Ogilvy за Латинска Америка; McCann Worldgroup за EMEA, FCB за Северна Америка. Най-награждаваните творчески директори, арт директори, копирайтъри се състоят от служители на AMVBBDO, Лондон, FCB New York & Hungry Man, Ню Йорк .

Global Creative Report  е наличен в дигиталната платформа на Cannes Lions и може да бъде изтеглен от там.

Запиши се за нашия бюлетин