06.06.2019

CANNES LIONS ПРИВЕТСТВА ПОВЕЧЕ БРАНДОВЕ ОТ ВСЯКОГА В ТАЗГОДИШНОТО СИ ИЗДАНИЕ

Cannes Lions обяви днес, че в тазгодишния фестивал ще участват повече брандове в сравнение с всички предишни издания. Търговски марки от цял свят идват в Кан, за да научат как да използват търговската креативност, за да стимулират бизнес резултатите. Еднодневната творческа среща на върха на Brand Marketers’ Creative Summit в четвъртък, 20 юни включва разширена програма, фокусирана върху брандовете. Основните теми, които членовете на ANA CMO Growth Council към Cannes Lions, ще обсъждат са предизвикателствата и инсайта, пред които са изправени днешните маркетолози.

Cannes Lions съобщава за повишаване на ангажираността на брандовете сред наградите Lions през 2019 г. Журито е съставено от членове, които са част от иновативни глобални компании като: Samsung, LEGO, Amazon и Alibaba; както и консултантски компании, включително: Deloitte, IBM iX и McKinsey. Наградата „Creative Brand of the Year Award” е нова специална награда, лансирана през 2019 г., предназначена за индивидуални брандове, които излизат извън рамките със своите творчески маркетингови решения в различни региони по света. Това е възможност да се отпразнува смелостта и прогресивната мисъл, както на индивидуалния бранд, така и на офисите в агенциите, които работят директно върху този бранд, като произвеждат все повече творчески идеи.

Cannes Lions, световният фестивал за творчески комуникационни и маркетингови индустрии, се провежда между 17-21 юни 2019 г. За повече информация, посетете www.canneslions.com

Запиши се за нашия бюлетин