Cannes Lions обяви Swati Bhattacharaya, главен криейтив директор на FCBULKA, за посланик на See It Be It 2019, за да напътства участниците по време на програмата и да води дискусията около тазгодишната тема.
От започването на инициативата See It Be It през 2014, Cannes Lions е финансирал изцяло повече от 70 жени да присъстват на фестивала, като им предоставя възможността за обучение и представянепред международното криейтив общество. В партньорство със Spotify, програмата подкрепя следващото поколение жени творчески директори и съдейства активно в оформянето на една по-представителна индустрия.
Като един от водещите CCO в Индия, Swati води екип от 113 човека във FCBULKA, който работи над разнообразни брандове като The Times of India, Nestlé, UNICEF, GSK и Pizza Hut. Тя започва кариерата си като стажант-копирайтър в JWT и през 24-те години в индустрията печели многобройни награди, включително Cannes Lions и най-престижната Dada Saheb Phalke в индийското кино. Желанието ѝ за равенство и развитие на таланта е отразено в работата, която създава и културата, която разпространява във FCB и сред индийското криейтив общество.
Като посланик на See It Be It, Swati ще защити целта за равенство между половете в индустрията и ще играе ролята на консултант и пример за участващите жени. Тя ще работи съвместно с председателя на See It Be It, Madonna Badger, CCO и създател на Badger and Winters.
В ролята си на посланик, Swati постави тазгодишната тема с думите: „Като жени често чувстваме, че не заслужаваме позицията, на която сме. Гласовете ни в повечето случаи не помагат. Искам да си тръгнем от Кан вярващи не само, че трябва да се поканим, но и да оставим вратата отворена за сестрите ни.“ Оповавайки се на тази идея, програмата ще включва специални обучения, лични дискусии с международни гости от индустрията, екслузивен достъп зад кулисите на журито на Cannes Lions и менторски сесии с изявени лидери от комуникационния бранш.
See It Be It предлага не само достъп до международна мрежа от колеги, ментори и спонсори, но и от изключителна програма за обучение. Като официален партньор на See It Be It, Spotify помага за осъществяването на инициативата чрез събития по време на Фестивала и по света през цялата година.
Повече на www.canneslions.com/learn/sibi