04.02.2019

CANNES LIONS ОБЯВИ SWATI BHATTACHARYA ЗА ПОСЛАНИК НА SEE IT BE IT 2019

Cannes Lions обяви Swati Bhattacharaya, главен криейтив директор на FCBULKA, за посланик на See It Be It 2019, за да напътства участниците по време на програмата и да води дискусията около тазгодишната тема.

От започването на инициативата See It Be It през 2014, Cannes Lions е финансирал изцяло повече от 70 жени да присъстват на фестивала, като им предоставя възможността за обучение и представянепред международното криейтив общество. В партньорство със Spotify, програмата подкрепя следващото поколение жени творчески директори и съдейства активно в оформянето на една по-представителна индустрия. 

Като един от водещите CCO в Индия, Swati води екип от 113 човека във FCBULKA, който работи над разнообразни брандове като The Times of India, Nestlé, UNICEF, GSK и Pizza Hut. Тя започва кариерата си като стажант-копирайтър в JWT и през 24-те години в индустрията печели многобройни награди, включително Cannes Lions и най-престижната Dada Saheb Phalke в индийското кино. Желанието ѝ за равенство и развитие на таланта е отразено в работата, която създава и културата, която разпространява във FCB и сред индийското криейтив общество.

Като посланик на See It Be It, Swati ще защити целта за равенство между половете в индустрията и ще играе ролята на консултант и пример за участващите жени. Тя ще работи съвместно с председателя на See It Be It, Madonna Badger, CCO и създател на Badger and Winters.

В ролята си на посланик, Swati постави тазгодишната тема с думите: „Като жени често чувстваме, че не заслужаваме позицията, на която сме. Гласовете ни в повечето случаи не помагат. Искам да си тръгнем от Кан вярващи не само, че трябва да се поканим, но и да оставим вратата отворена за сестрите ни.“ Оповавайки се на тази идея, програмата ще включва специални обучения, лични дискусии с международни гости от индустрията, екслузивен достъп зад кулисите на журито на Cannes Lions и менторски сесии с изявени лидери от комуникационния бранш.

See It Be It предлага не само достъп до международна мрежа от колеги, ментори и спонсори, но и от изключителна програма за обучение. Като официален партньор на See It Be It, Spotify помага за осъществяването на инициативата чрез събития по време на Фестивала и по света през цялата година.

Повече на www.canneslions.com/learn/sibi

Запиши се за нашия бюлетин