61-ото издание на международния фестивал за креативност Cannes Lions, който ще се проведе от 15 до 21 юни 2014, вече приема заявки за участие във всички категории на конкурсната програма. Заявките ще бъдат журирани от редица изтъкнати професионалисти от комуникационната индустрия, които ще се съберат в Кан, Франция, през юни, за да обсъждат и оценяват над 36 000 заявки и накрая да наградят най-добрите в творческите комуникации от цял свят.
Заявки могат да се подават в 17 категории, които са: Branded Content & Entertainment, Creative Effectiveness, Cyber, Design, Direct, Film, Film Craft, Innovation, Media, Mobile, Outdoor, PR, Press, Promo & Activation, Radio, Titanium and Integrated, и новата за 2014, Product Design.
Организаторите на Фестивала обявиха генерални промени в категория Cyber. Три нови подкатегории – Social, Branded Technology and Branded Games, бяха въведени за по-доброто отразяване развитието на индустрията. Промени са направени и в подкатегория Cyber Craft. Важни промени са направени и в редица подкатегории във всички раздели, от които най-значителни са тези в PR, Branded Content and Entertainment, Film и Outdoor Lions.
Като признание за цялостно представяне в Cannes Lions ще бъдат раздадени специални награди. „Agency of the Year”, „Creative Marketer of the Year”, “Grand Prix for Good”, “Holding Company of the Year”, “Independent Agency of the Year”, “Lion of St. Mark”, “Media Person of the Year”, “Network of the Year” и „Palme d’Or” ще бъдат връчени по време на четирите церемонии по награждаване.
Заявки за участие в Cannes Lions се приемат през уебсайта на Фестивала. Повече информация за всички категории, правила и такси може да бъде намерена тук . Крайният срок за подаване на заявки е 28 март 2014 г.