Фестивалната програма през 2018 включва нови формати, опростена навигация и повече от 70 участващи бранда
Фестивалът ще се проведе между 18 и 22 юни в Кан и ще бъде изграден изцяло върху нова система, обединяваща лекционната програма и награждаването. Фестивалът ще бъде с програма, която ще донесе на всички в публиката знанията и предвидливостта, от която имат нужда, за да бъдат успешна част от една постоянно променяща се комуникационна индустрия.
„Тази година във Фестивала ще се включат повече брандове от всякога и ще се обсъждат много провокиращи мисълта теми“ коментира Jose Papa, управляващ директор на Cannes Lions. „Това е година, в която ролите, отговорностите и дори и идентичността на творческата индустрия се променя. Легенди като David Droga и Jeff Goodby ще бъдат придружени от лектори от Apple, Uber и Amazon, в програма, пълна с нови формати.”
Един от новите формати тази година ще бъде наречен Creative Debates, който ще се ангажира с важни въпроси, пред които е изправена индустрията. Участници в този дебат ще бъдат Nick Law, главен творчески директор на Publicis Groupe, Anatoly Roytman, управляващ директор в Европа, Африка и Латинска Америка на Accenture Interactive, Emma Sharkey, творчески директор на Rothco и Jaime Robinson, основател и главен творчески директор на Joan.
Другият формат, който ще е част от програмата, е Power Hours, където трима говорители ще изнесат 20-минутни лекции, свързани от една обща тема. Програмата на Форума ще включва и иновативни игри в шоу-стил, заедно със сесия водена от Mark Earls (the ‘Herdmeister’), автор и лидер в съвременната поведенческа и когнитивна наука в рекламата. Програмата ще включва и по-интерактивни и по-задълбочени сесии на покрива Terrace Stage, включително и сесия с музикантите Jessie Ware и Paloma Faith, която ще разгледа теми като творчеството и майчинството.
Фестивалът в Кан ще започне с встъпителна сесия от творческия председател и основател на Droga5, David Droga, с един дългоочакван разговор, озаглавен „Защо трудното е лесно и защо лесното е трудно“. Други творчески лидери, които ще излязат на сцената са братята Piysuh Pandey и Prasoon Pandey, които са съвместни получатели на 2018 Lion of St. Mark, Jeff Goodby, съпредседател и партньор на Goodby Silverstein & Partners, Chuck Porter, основател и председател на Crispin Porter + Bogusky и Susan Credle, глобален и главен творчески директор на FCB.
Някои от световните водещи организации за търговия с продукти, които ще участват в програмата, включваща повече от 70 бранда, ще бъдат Bozoma St. John, Uber, Syl Saller, Diageo, Claudia Willvonseder, IKEA, Atilla Cansun, Merck, Elizabeth Rutledge, American Express and Jennifer Sey, Levi Strauss & Co. Fernando Machado, CMO, както и Burger King, които се завръщат на Cannes Lions след триумфалната 2017, през която бранда спечели престижната награда Creative Marketer of the Year.
Други известни имена, които ще се появят на Фестивала, ще бъдат актьорите David Oyelowo, Samira Wiley и Thandie Newton, световно-известният китарист Johnny Marr, олимпийският медалист Adam Rippon, световната шампионка по бойни изкуства Angela Sun Ju Lee, както и президентът и главен оперативен директор на of Beats Electronics, Luke Wood.
Също така, James Marsh (Man on Wire, The Theory of Everything) ще сподели мнението си за съвременното разказване на истории, наречено в индустрията Storytelling, и за филмовия занаят, а Jonathan Entwistle, създател, режисьор и изпълнителен продуцент на Channel 4, както и на Netflix продукцията ‘The End Of The F***ing World’, ще сподели собственото си виждане за арт-режисурата и за синематографията.
Фестивалът ще продължи 5 дни и ще бъде с отворени врати за всички, които имат пропуск.
Може да видите програмата на Фестивала тук.