24.06.2024

Cannes Lions обяви победителите в Young Lions

Тази година в конкурса за първи път са наградени Казахстан и Узбекистан
Отличени бяха още Индия, Мексико, Португалия и Южна Корея

Състезанията Young Lions, които се спонсорират от Adobe, са в основата на Cannes Lions School. Те въплъщават творчеството по целия свят, където младите професионалисти имат възможност да покажат своя талант и постижения. Всички заявки бяха оценени от членове на журито на Cannes Lions на живо в Кан и вече са ясни победителите в златото, среброто и бронза.

По-рано тази година екипът на Стела Стоянова, Art Director и Петър Евтимов, Creative Lead, част от агенция Human, спечелиха Young Lions Bulgaria 2024 с тяхното предложение по задание за създаване на интегрирана дигитална реклама, която да превърне UNLIMITED плановете на Vivacom в основния избор на поколението Z, когато става дума за договор с мобилен оператор.

С подкрепата на Wizz Air Стела Стоянова и Петър Евтимов летяха до Франция, за да вземат участие във финала на конкурса Global Young Lions 2024, категория Digital, като влязоха в оспорвана надпревара с млади лъвове от цял свят. Състезанието бе в рамките на Cannes Lions 2024 и се проведе на живо в периода 17 юни – 21 юни 2024.

The News Movement, официалният медиен партньор на Young Lions, оживи състезанията чрез видеосъдържание зад кулисите и интервюта, предназначени да уловят духа на креативността и иновациите на изгряващите таланти на Фестивала.

Simon Cook, CEO, LIONS, коментира: „Състезанията на Young Lions са уникална възможност за следващото поколение таланти да придобият опит от първа ръка в индустрията и ние сме развълнувани да обявим тазгодишните победители. Вдъхновяващо е да видиш как държави участват за първи път и печелят. Тази година видяхме, че Казахстан взе сребро в дигиталното състезание, а Узбекистан спечели бронз в дизайна. Състезанието обединява невероятна кохорта, чиито истории са разпространени от нашия официален медиен партньор на Young Lions, The News Movement. Поздравления за всички победители за 2024 г. и за всички състезатели, които се справиха с предизвикателството.“

Lotte Jones, Chief Commercial Officer, The News Movement, добави: „ Насочването на прожектора към брилянтните лидери на агенциите на утрешния ден става все по-важно всяка година и ние сме развълнувани да отпразнуваме победителите от Young Lions за 2024 г. Тазгодишното състезание беше забележителна проява на креативност и изобретателност, като отборите предоставиха наистина новаторски отговори на брифовете.

„Ние сме много горди да бъдем официален медиен партньор на състезанието, показвайки талантливите творци целим да вдъхновим и тези, които се стремят да извървят подобен път. Беше привилегия да споделим тяхното преживяване чрез нашето видео съдържание, предлагайки поглед зад кулисите на конкуренцията и забележителните личности, които правят всичко възможно.“

Победителите в конкурса Young Lions са както следва:

Design, sponsored by Monotype:

Конкурсът Young Lions Design се фокусира върху създаването на ефективна, изискана и привлекателна идентичност на марката. Тази година Младите лъвове бяха брифирани да създадат визуална идентичност, която да повиши осведомеността за по-малко известния режисьор Били Уайлдър, от Museu da Imagem e do Som

Gold

Billy Wilder – The Man Behind The Picture

Billy Nhiwatiwa, Designer, Jones Knowles Ritchie, UK

Ethan Brown, Designer, Studio Sutherl&, UK 

Silver

Through the Lens of Billy Wilder

Amber Redmond, Graphic Designer, Slater Design, Ireland

Paddy Collins, Motion Designer, Slater Design, Ireland

Bronze

Billy Wilder – The Director that We Don’t See

Farrukh Murodov Senior Art Director, Paradigma Studio, Uzbekistan

Malikabonu Murodova, Copywriter, Paradigma Studio, Uzbekistan

Digital:

Конкурсът Young Digital Lion се фокусира върху изграждането на дигитална кампания, която използва както платформата, така и технологията зад нея. По време на състезанието участниците бяха изправени пред предизвикателството да създадат кампания за привличане на повече хора в движението за климатична справедливост на Project Dandelion.

Gold

Ice Breaking Moves

Roberto Concha Rodríguez, Senior Copywriter, GUT Mexico City, Mexico

Alejandra Margain, Strategy Director, GUT Mexico City, Mexico

Silver

WORDS ON THE WIND

Yermakova Adelya, Copywriter, SEED, Kazakhstan

Zharkynbek Murad, Designer, Freedom Bank, Kazakhstan

Bronze

Pass Your Guilt

João Chicau, Copywriter, VML, Portugal

Tomás Almeida, Art Director, Akt Creative, Portugal

Film:

Брифът в тазгодишното състезание Young Lions Film се фокусира върху предефинирането на това какво означава да си успешен човек днес. За да се опитат да премахнат вредните стереотипи в рекламата, Unstereotype Alliance поиска от състезателите да създадат завладяващ филм, който да отговори на това и да вдъхнови младите мъже.

Gold

Man in the Mirror

Matt Nicholas, Senior Creative, VCCP Group LLP, UK

Graham Roberts, Filmmaker, Motion Picture Solutions, UK

Silver

Successful Generation

Inna Tabachenko, Copywriter, BBDO Berlin GMBH, Germany

Lisa Glonti, Art Director, BBDO Berlin GMBH, Germany

Bronze

World Record

Marita Kavelashvili, Creative Director, BOBA Production, Georgia

Ana Tediashvili, Creative Director, BOBA Production, Georgia

Media:

Състезанието Young Lions Media се фокусира върху това как младите професионалисти използват стратегическо мислене и иновативни подходи, за да решат важно маркетингово предизвикателство. Тази година брифът беше представен от Unstereotype Alliance, който помоли състезателите да подготвят медийна стратегия, която да достигне до младите мъже и да им представи едно по-разнообразно, съвременно разбиране за успеха.

Gold

Who is the successful man?

Jiayu Cao, Business Development Manager, Havas Creative China, Mainland China

Linghui Dai, Senior Copywriter, Havas Creative China, Mainland China

Silver

#SpreadSpoiledGuys

Seri Morikawa, Copywriter, Hakuhodo Inc, Japan

Hinako Kawai, Designer, Hakuhodo Inc, Japan

Bronze

#Sidekick: New Face of Success

Sujin Lim, Art Director, Cheil Worldwide, South Korea

Tae-yul Ko, Art Director, Cheil Worldwide, South Korea

Ana Tediashvili, Creative Director, BOBA Production, Georgia

Marketers, sponsored by Pantone:

Фокусирайки се върху основата на творческата работа, която ангажира своята аудитория,  конкурсът Young Lions Marketers се съсредоточава върху създаването на силен и ефективен бриф. Тази година задачата беше определена от Международната асоциация за развитие (IDA) на Световната банка, която поиска от състезателите да наемат млади хора, предприемачи, влиятелни лица и групи от гражданското общество, които подкрепят и се застъпват за IDA, за да създадат по-голяма осведоменост за тяхната работа. 

Gold

I Do Give A F***

Praptee Sharma, Manager – Product Marketing, Jio Platforms Limited, India

Roshni Govind Iyengar, Manager – Strategic Initiatives, Jio Platforms Limited, India

Silver

What Would Ida Do?

Gemma Albin, Senior Manager – Global Influencer Strategy, The LEGO Group, UK

Charlotte Rubesa, Senior Communications Strategist, The LEGO Group, UK

Bronze

Taste Today, Change Tomorrow

Maria del Mar Ventura Marí, Brand Manager, GBFoods, Spain

Sònia Bellés Fernandez, Brand Manager Junior, GBFoods, Spain

PR:

PR конкурсът в Young Lions изисква от участниците да създадат иновативна PR стратегия за Jood Kitchen, с която да повишат осведомеността за предимствата на Jood Kitchen, за да може да стане по-независима и финансово самодостатъчна в дългосрочен план.

Gold

Lunch (Tax) Break

Ginola Tan, Copywriter, GOVT Singapore, Singapore

Tan Yuan Ling, Art Director, GOVT Singapore, Singapore

Silver

The Homeless Chef’s Table

Diogo Brandao, Art Director, HeimatTBWA, Germany

Timo Zwiesigk, Copywriter, HeimatTBWA, Germany

Bronze

One Plate Society

Lana Bachaliashvili, Account Manager, Leavingstone, Georgia

Nino Totladze, Account Manager, Leavingstone, Georgia

Ana Tediashvili, Creative Director, BOBA Production, Georgia

Print:

Печатният конкурс на Young Lions предизвиква младите творци да създадат открояваща се, завладяваща и уникална печатна реклама. Unstereotype Alliance предизвика състезателите да предефинират настоящите утвърдени наративи и да представят по-разнообразно, съвременно разбиране за успеха на мъжете и да разработят идея за печат, която повишава осведомеността за това.

Gold

Man’s Greatest Fan

Ana Cornejo, Graphic Designer, Paradise DDB, Ecuador

María Paula Mera Vélez, Strategic Planning Leader, Paradais DDB, Ecuador

Silver

The Direction to Success

Rony Saavedra, Art Director, Mediamonks, Colombia

Alejandro Orjuela, Copywriter, DAVID, Colombia

Bronze

The Toxic Feed

Alexandre Thiebaut, Creative Copywriter, Publicis Conseil, France

Robin Schneider, Art Director, Publicis Conseil, France

Всички победители са достъпни за разглеждане в The Work и Press Portal.

Повече за конкурсите Young Lions можете да намерите на: www.canneslions.com/initiatives/competitions 

Запиши се за нашия бюлетин