Cannes Lions обявиха участниците в програмата See It Bee It за 2025 година. Това е програма създадена да подпомогне кариерното развитие на жени и non-binary таланти.
В програмата тази година ще се включат 20 участника, представляващи 14 пазара и за първи път участват представители от Тринидад и Тобаго и Венецуела. Програмата ще се проведе по време на Международния фестивал на креативността Cannes Lions между 16 и 20 юни 2025 г. и включва менторски възможности, частни мастър класове с лидери в индустрията, достъп зад кулисите и персонализирани сесии, съобразени с кариерните цели на участниците.
От създаването си през 2014 г. See It Be It е обединила над 100 жени и non-binary хора от 35 пазара, като 75% от завършилите програмата са били повишени, а 63% сега заемат позиции на креативни директори или по-високи.
Повече информация за програмата тук.
Програмата ще бъде подкрепяна от менторите Atiya Zaidi, изпълнителен директор и главен креативен директор на BBDO Pakistan, както и от бившите участници в програмата Estefanía López,, директор „Стратегии“ в TBWA\Chiat\Day New York, и Nicky Lorenzo, основател и изпълнителен креативен директор на Twice on Sunday, САЩ.
Имената на участниците:
- Aidovhioghie Anani, заместник-креативен директор, X3M Ideas, Нигерия
- Archana Mahadevan, старши вицепрезидент, стратегически директор, Arnold Worldwide, САЩ
- Charlotte Berry, старши креативен, Howatson+Company, Австралия
- Connie Chweh, старши арт директор и съосновател, Peloton Interactive & AZN AMERICANA, САЩ
- Daniela Cabezas Narbona, старши копирайтър, VML Santiago, Чили
- Érika Moreira, копирайтър, Wieden+Kennedy Amsterdam, Нидерландия
- Giulia Ferrarezi, асоцииран креативен директор, DAVID Madrid, Испания
- Irina – Andreea Blanșek, групов креативен директор, Tribal Worldwide Romania, Румъния
- Jawahira Javed, креативен директор, BBDO Pakistan, Пакистан
- Jess Lilley, креативен партньор, The Open Arms, Австралия
- Karen Lopes, старши копирайтър, DM9, Бразилия
- Katie Dean, старши вицепрезидент, креативен директор, 21GRAMS, САЩ
- Kelly M. Garcia, копирайтър, Apple, САЩ
- Kyra Matthews, асоцииран креативен директор (копирайтинг), ОАЕ и Индия
- Leena Gupta, креативен и основател, Talented Agency, Индия
- Mahima Kukreja, независим старши креативен директор, Индия
- Natasha Lashly, главен креативен директор, Piña Colada, Венецуела
- Pooja Ambulkar, креативен директор, Accenture GN Song, Индия
- Renata Muratova, ръководител на креативна група, Progression CA, Казахстан
- Tuere Kareem, креативен директор, Lonsdale Saatchi & Saatchi Advertising Ltd, Тринидад и Тобаго
Франк Старлинг, главен директор по въпросите на равнопоставеността, включването и многообразието в LIONS, заяви: „Програмата See It Be It беше създадена в отговор на дисбаланса между половете в индустрията. Въпреки че според преброяването на IPA Agency за 2024 г. жените съставляват 55,6% от работната сила в рекламата, изследванията на Creative Equals показват, че само 24% от жените в световен мащаб са креативни директори. Тъй като разликата в индустрията се разширява, по-важно от всякога е да продължим да предоставяме на глобалните творци инструментите, необходими за успех в кариерното им развитие и за преодоляване на този разрив.“
Мадона Баджър, председател и посланик на See It Be It, както и основател и главен изпълнителен директор на BADGER AGENCY, добави: „Докато отбелязваме 11 години от See It Be It, става ясно, че насърчаването на разнообразните таланти вече не е просто избор– то е от изключително значение. Тазгодишната група не просто оформя бъдещето – те го преосмислят със смелите си идеи и успехи. Доказвате, че по-приемащата индустрия не е просто възможна, а е неудържима.“